صرافی HTX دوباره به میزان 30 میلیون دلار هک شد!

صرافی HTX دوباره به میزان 30 میلیون دلار هک شد!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبری که به دستمان رسیده است، صرافی ارز دیجیتال HTX دوباره به میزان 30 میلیون دلار هک شد. توجه داشته باشید که 100 هزار کره ای دارایی های خودشان را از دست دادند. صرافی بایننس اعتراف کرد و 4.3 میلیارد دلار برای حل و فصل تحقیقات DOJ پرداخت کرد. در زمان آموزش ارز دیجیتال، بدون شک از تاثیر اخبار و شایعات بر روی قیمت ارزهای دیجیتال مطلع شده اید.
توجه داشته باشید که در چهارمین هک که تنها در دو ماه بر اکوسیستم HTX تاثیر گذاشت، این صرافی هک شد و 30 میلیون دلار ارز دیجیتال به سرقت رفت. در اطلاعیه 23 نوامبر خود، صرافی قول داده است که خسارات ناشی از این حمله را به طور کامل جبران کند و 100 درصد ایمنی وجوه کاربران را تضمین کند و همچنین خدمات را ظرف 24 ساعت بعد از حمله بازیابی کند. روز قبل پل HTX Eco Chain با قیمت 86.6 میلیون دلار مورد بهره برداری قرار گرفت. تحقیقات در مورد این موضوع و قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال همچنان در حال انجام است.
در ماه سپتامبر، صرافی ارز دیجیتال HTX به قیمت 7.9 میلیون دلار هک شد. به دنبال آن یک هک 100 میلیون دلاری علیه صرافی ارز دیجیتال پولونیکس یک نهاد مرتبط در ماه نوامبر انجام شد. جاستین سان شخصیت چینی بلاک چین و مالک واقعی HTX بعد از حمله اظهار داشت که HTX به طور کامل جبران خواهد کرد و دارایی ها و ارزهای دیجیتال کاربران را پس می دهد.
برای ضررهای کیف پول نرم افزاری HTX سپرده ها و برداشت ها به طور موقت به حالت تعلیق درآمد. همه وجوه در HTX امن هستند. جاستین سان قبلا همچنین اطمینان داده بود که تمامی دارایی های کاربران پس داده می شود. به نظر می رسد صرافی بایننس عامل اصلی هک شدن صرافی HTXبوده است و اخیرا به اشتباه خود اعتراف کرد و باید 4.3 میلیارد دلار جریمه پرداخت کند.

تگ ها