عملکرد اتریوم از بیت کوین بهتر است، آیا فصل آلت کوین ها شروع شده است؟

عملکرد اتریوم از بیت کوین بهتر است، آیا فصل آلت کوین ها شروع شده است؟
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، عملکرد ارز دیجیتال اتریوم(ETH) بهتر از ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) است. به نظر می رسد فصل آلت کوین ها شروع شده است و قیمت آلت کوین ها به صورت مداوم در حال افزایش است. اگر چنین باشد، شما می توانید سود زیادی از افزایش قیمت رمز ارزها کسب کنید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید نمودار قیمتی رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کنید و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید که ارز اتریوم همچنان به جذب فشار فروش بیت کوین در ماه نوامبر ادامه می دهد و داده های منتشر شده نشان می دهند که ارز دیجیتال اتریوم توانسته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین ثبت کند. در نمودار روزانه، خریداران ارز دیجیتال اتریوم قدرت بالایی دارند و تقریبا 9 درصد نسبت به بیت کوین از پایین ترین قیمت اکتبر اضافی می کنند. تحلیلگران پیش بینی کردند که فصل آلت سیزن شروع شده است.
پیشی گرفتن عملکرد اتریوم از بیت کوین
بهتر است بدانید عملکرد ارز دیجیتال اتریوم در ماه نوامبر از رمز ارز بیت کوین(Bitcoin) پیشی گرفت. علاوه بر این، خریداران اتریوم قاطع هستند و اقدامات قیمت همچنان در نوار صعودی آشکار در 9 نوامبر محدود شده است. علیرغم اینکه خرس ها قیمت ها را در هفته دوم نوامبر کاهش دادند، شکست گاوهای بیت کوین در معکوس کردن همه ضررها نشان می دهد که خریداران اتریوم همچنان به دارایی های خود اضافی می کنند.
در هر صورت ممکن است قیمت ها در روزهای آینده افزایش پیدا کنند و ضرهای بخش بهتر سال 2022 را معکوس کند، زمانی که بیت کوین به دلیل سقوط در صحنه آلت کوین، سرمایه را به با ارزش ترین ارز دیجیتال دنیا وا داشت. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، منتظر باشید تا روند بازار رمز ارزها تثبیت شود.

تگ ها