عملکرد ارز دیجیتال دوج کوین براساس تریدینگ ویو

عملکرد ارز دیجیتال دوج کوین براساس تریدینگ ویو
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

اکثر ارزهای دیجیتال در 31 مارس در بازه صعودی خود بوده و حرکت 24 ساعته آنها مثبت می باشد. در زمان انتشار خبر دوج کوین 1.55 درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. ولی با این حال شاخص های قیمت و نه سایر معیارها تغییری در رفتار سرمایه گذاران نشان نمی دهند و این احتمالا فقط یک لغزش لحظه ای برای سرمایه گذاران است..

پس از شکستن روند نزولی ده ماهه در هفته گذشته دوج کوین موفق شد قیمت خود را تثبیت کند. در واقع، در هفت روز گذشته، دوج کوین تغییر مثبت 6.64 درصدی داشته است و این احتمالا به این دلیل است که شاخص قدرت نسبی (RSI) هنوز در سطح بیش از حد خرید قرار ندارد. این امر شاید باعث ادامه روند فعال نمودار قیمتی شود. برای اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوین به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

براساس داده های Intotheblock میانگین موجودی در هر آدرس نیز از دو هفته پیش، در 29 مارس به 4781 دلار به بالاترین حد خود در 2 ماه گذشته رسید. شاخص قیمت و آدرس بهم پیوسته هستند. برای مثال: اگر تعداد آدرس های دارای دوج کوین کاهش یابد، قیمت آن افزایش پیدا می کند.

خوشبختانه برای 3.83 میلیون سرمایه گذار دوج کوین، هر دو شرایط در چند روز گذشته اتفاق افتاده است. قابل ذکر است که قیمت ها در دو هفته گذشته 28 درصد افزایش یافته است. براساس داده های Intotheblock این امر با خروج 720 هزار آدرس از ابتدای ماه جاری همراه بوده است.

تحلیل رفتار سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال براساس داده های Intotheblock

حجم انباشت دوج کوین در حال حاضر نگرانی اصلی بازار می باشد. آیا سرمایه گذاران علاقه خود را از دست داده اند یا گزینه بهتری پیدا کرده اند؟ نزدیکترین رقبای دوج کوین از نظر قیمت و هدف به ترتیب کاردانو و شیبا اینو هستند.برای اطلاع از قیمت لحظه ای کاردانو و شیبابه سایت ارزسنج مراجعه کنید.

در حال حاضر، هر دو آلت کوین شاهد هیچ افزایش چشمگیری در تعداد سرمایه گذاران خود نبوده اند. براساس اظهارات کاردانو، پس از خروج سرمایه گذاران دوج کوین از این پلتفرم 30هزار آدرس به این سیستم اضافه شده است که شیبا اینو خلاف آن را مشاهده کرده است. بین 7 تا 30 مارس، شبکه میم کوین حدود 7 هزار سرمایه گذار را از دست داده است.

این واقعیت نشان‌دهنده اینست که سرمایه ‌گذاران در تمام دسته کوین های میم اعتماد خود را نسبت به دارایی دیجیتال از دست داده اند، زیرا خروج این دارایی‌ های عظیم هرگز ناشی از نمودار نزولی عمومی نیست. عامل نوسانی که در وهله اول سرمایه ‌گذاران را به سمت میم کوین ‌ها جذب می‌ کرد، احتمالا در حال حاضر بر خلاف میم کوین ‌ها عمل می کند.

آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیهمی باشد. 

تگ ها