فروش سنگین اتریوم و شیبا توسط وویجر

فروش سنگین اتریوم و شیبا توسط وویجر
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

Voyager Digital ماه شلوغی را پشت سر گذاشته است، زیرا به دنبال فروش دارایی‌های ارز دیجیتال باقی مانده خود در صرافی‌های متمرکز است. کارگزاری ارز دیجیتال ورشکسته در جدیدترین اقدام خود، میلیون ها دلار SHIB و ETH را به کوین بیس منتقل کرده است. طبق داده‌های زنجیره‌ای، وویجر توکن‌های SHIB و ETH را در روز جمعه ۱۱ اوت به دفتر کل کوین‌ بیس منتقل کرد.

میلیون ها SHIB و ETH توسط Voyager به Coinbase منتقل شد:

وویجر از ابتدای سال اقدام به فروش دارایی های خود کرده است. به طور خاص، آخرین تراکنش‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که وویجر در مجموع ۵.۵ میلیون دلار ارز دیجیتال را به کوین‌بیس منتقل کرده است. این تراکنش ها شامل 1500 اتریوم بود که در دو تراکنش ارسال شد. قبل از انتقال به Coinbase، 1000 اتریوم و 500 اتریوم، با ارزش مجموع 2.77 میلیون دلار، به کیف پول های جداگانه ارسال شد. 250 میلیارد SHIB دیگر به ارزش 2.7 میلیون دلار به Coinbase ارسال شد. داده های زنجیره ای همچنین نشان می دهد که وویجر تمام دارایی های توکن خود را به آدرس اصلی خود منتقل کرده است. این به احتمال زیاد به این معنی است که این شرکت در حال ادغام دارایی های رمزنگاری خود قبل از انتقال آنها به صرافی های است.

به دنبال بارز پرداخت وجوه مشتریان:

هدف وویجر این است که در نهایت تمام حساب‌های مشتریان را حداقل تا حدی بازپرداخت کند. این شرکت سال گذشته پس از شکست صندوق تامینی کریپتو Three Arrows Capital که نتوانست وام 665 میلیون دلاری وویجر خود را بازپرداخت کند، ورشکست شد. با این حال، این شرکت در ماه می 2023 مجوز دادگاه را دریافت کرد تا عملیات خود را خاتمه دهد و شروع به بازپرداخت بخشی از دارایی‌های رمزنگاری شده به مشتریان کند که بیش از یک سال قفل شده بود. طبق پرونده های دادگاه، Voyager تنها حدود 630 میلیون دلار برای بازپرداخت 1.8 میلیارد دلار از مطالبات مشتریان داشت. در نتیجه، کاربران Voyager تنها می‌توانند 35.72 درصد از توکن‌های خود را ادعا کنند. آنها می توانند بلافاصله مطالبات خود را پس بگیرند یا پس از فروش توکن های وویجر، 30 روز صبر کنند تا وجوه آنها به دلار پرداخت شود. در آن زمان، داده‌های Arkham Intelligence نشان داد که Voyager  ۲۶۸ میلیون دلار اتریوم، ۲۳۶ میلیون دلار USDC و ۷۷ میلیون دلار در SHIB داشت. اما اکنون که زمان ادعاهای مشتریان به پایان رسیده است، به نظر می رسد وویجر قبل از فروش دارایی های باقی مانده خود را در یک آدرس جکه کرده است. طبق گزارش Arkham Intel، در حال حاضر حدود 81.63 میلیون دلار ارز دیجیتال در آدرس های Voyager باقی مانده است.

این انتقالات برای SHIB و ETH به چه معناست:

انتقال اخیر میلیون‌ها دلار در توکن‌های SHIB و ETH از Voyager Digital به Coinbase می‌تواند نشان‌دهنده فشار فروش برای این دو ارز دیجیتال باشد. اگر Coinbase این توکن ها را در بازار آزاد به فروش برساند، ممکن است قیمت ها را بیشتر کاهش دهد زیرا عرضه از تقاضا پیشی می گیرد. SHIB  در حال حاضر در حال فروش است و در یک بازه زمانی 7 روزه 15.55 درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، ETH در حال حاضر حدود 1850 دلار است، زیرا اکوسیستم ETH اخیراً به نقطه عطفی رسیده است و تعداد آدرس‌های غیر صفر به بالاترین حد خود رسیده است.
 

تگ ها