فهرست Hunter Crypto Coin (HCC)در صرافی LBank 

فهرست Hunter Crypto Coin (HCC)در صرافی LBank 
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:3 دقیقه

LBank Exchange، یک پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال جهانی، در تاریخ 3 آوریل 2022، هانتر کریپتو کوین (HCC) را در صرافی خود فهرست خواهد کرد. برای همه کاربران LBank Exchange، جفت معاملاتی HCC/USDT در دسترس خواهد بود. که به طور رسمی در ساعت 20.00در تاریخ 3 آوریل 2022 برای معامله راه اندازی خواهد شد.

ظهور صنعت ارزهای دیجیتال فرصت ‌های سرمایه ‌گذاری جدید زیادی را برای جهان به ارمغان آورده است. به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال امیدوار کننده جدید در بازار، هانتر کریپتو کوین (HCC) آزادی را در تراکنش های پولی و پرداخت بدون هیچ کارمزدی در سراسر جهان فراهم می کند و هدف آن ارائه امن ترین سرمایه گذاری با بالاترین درآمد به کاربران است. نشانه HCC در ساعت 20:00 گرینویچ در تاریخ 3 آوریل 2022 در صرافی LBank فهرست می شود تا دامنه جهانی خود را گسترش دهد.

معرفی هانتر کریپتو کوین(HCC)

هانتر کریپتو کوین (HCC) یکی از سرمایه‌ گذاری‌های نویدبخش ارزهای دیجیتال در بازار در بلاک چین اتریوم اجرا خواهد شد و امکان تراکنش های پولی و پرداخت را برای کاربران بدون هیچ کارمزدی در سراسر جهان فراهم می‌کند. جهت اطلاع از قیمت لحظه ای اتریومبه سایت ارز سنج مراجعه کنید.

موسس HCC، ابراهیم سعید، یکی از بهترین مشاوران تجارت ارزهای دیجیتال است که هزاران عضو را در پلتفرم های حرفه ای و اجتماعی هدایت می کند. با توجه به تجربه طولانی او در این زمینه، تعداد زیادی از معامله گران به ایده های خلاقانه او و توانایی او در دستیابی به اهداف پروژه هانتر با تبدیل ایده های او به پروژه های واقعی که در خدمت معامله گران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، باور دارند.

برای حمایت از ثبات ارزش هانتر کریپتو کوین ، تیم توسعه دهنده هانتر کریپتو کوین قوانین معاملاتی بسیاری را با استفاده از ویژگی قرارداد هوشمند اعمال کرده است، این قوانین بصورت نرم‌ افزاری ست که روی یک بلاک چین نصب و اجرا می شود که در پاسخ به تراکنش ‌های ارائه شده به آن کد را اجرا می‌کند و وضعیت وجوه یا توکن ‌های موجود در دفتر را پیگیری می‌ کند. علاوه بر آن، هانتر کریپتو کوین با معرفی اپلیکیشن Hunter، امکان ذخیره ارزهای دیجیتال را به کاربران ارائه می دهد.
هانتر کریپتو کوین با موفقیت در جمع آوری 26 میلیون HCC ظرف 45 روز، همچنان ارزش بیشتری را برای سرمایه گذاران خود به ارمغان خواهد آورد.

با پروژه های آتی از جمله Hunter مارکت، که یک اپلیکیشن اشتراک گذاری دارایی دیجیتال می باشد، صرافی هانتر کریپتو کوین، امکان دستیابی به بازارهای جهانی را از یک مکان فراهم می کند.

درباره توکن HCC 

توکن هانتر کریپتو کوین HCC به دلیل تراکنش ‌های سریع، کارمزدهای پایین و عملکرد قرارداد هوشمند و سازگاری با ماشین مجازی اتریوم (EVM) در بایننس اسمارت چین راه ‌اندازی شده است.

مجموع عرضه هانتر کریپتو کوین 500 میلیون توکن است که 7 درصد آن در ICO برای اولین سرمایه گذاران فروخته شده است، 10 درصد برای نقدینگی در پلتفرم های مبادله ای ارائه و 10درصد دیگر برای توزیع پاداش کمپین های سهام استفاده می شود، 15 درصد برای تبلیغات و بازاریابی محصولات، 15 درصد دیگر برای پشتیبانی و توسعه پروژه های هانتر و ایجاد پروژه های جدید، 30 درصد طبق برنامه رایت خواهد شد، 3 درصد برای ایردراپ و 10 درصد مابقی برای مدیریت تیم در نظر گرفته شده است.
سرمایه گذارانی که به سرمایه گذاری هانتر کریپتو کوین علاقه مند هستند تا آن فهرست شدن در صرافی می توانند به راحتی توکن HCC را در صرافی LBank بخرند و بفروشند.

درباره صرافی LBank

صرافیLBank ، که در سال 2015 تأسیس شده است، یک پلتفرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های مختلف دیجیتال می باشد. صرافی LBank به کاربران خود تجارت امن دیجیتال، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد. این پلتفرم با بیش از 6.4 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری و غیر حضوری می باشد.

تگ ها