قوانین سخت گیرانه آمریکا مانع رشد ارزهای دیجیتال

قوانین سخت گیرانه آمریکا مانع رشد ارزهای دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بنیانگذار Skybridge Capital آنتونی اسکاراموچی معتقد است صنعت بلاک چین آینده بسیار روشنی دارد، اما او نگران سیاست آمریکا در خصوص ارزهای دیجیتال است. اسکاراموچی مدیر سابق ارتباطات در کاخ سفید که هم اکنون Skybridge Capital صندوق 7 میلیارد دلاری Skybridge Bitcoin را مدیریت می کند. برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد اینکه فناوری بلاک چین چیست به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

او در اجلاس ارزهای دیجیتال بررسی مالی استرالیا که امروز در استرالیا برگزار شد، در مورد وضعیت فعلی و آینده ارزهای دیجیتال و سیاست در ایالات متحده به صراحت صحبت کرد و گفت که اگرچه فن آوری بلاک چین در حال حاضر نامرتب به نظر می رسد اما آینده درخشانی را برای صنعت پیش بینی می کند.

با این حال، او احساس می‌کند که بزرگترین مانعی که می‌ تواند بر سر راه رشد صنعت باشد، سیاستمداران آمریکایی هستند. اسکاراموچی بیان کرد که اگر برخی از نامزدهای فعلی رئیس جمهور بعدی شوند، موانع رشد صنعت دیجیتال به مراتب نگران کننده تر خواهند بود.

او سناتور جمهوری‌خواه تد کروز را هدف خاص خود قرار داد و از او به عنوان سرسخت ترین در مقابل ارزهای دیجیتال یاد کرد. سناتور کروز در 30مارس لایحه ای را ارائه کرد که براساس آن فدرال رزرو را از صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) برای افراد منع می کند.

اسکاراموچی علیرغم نگرانی هایش در مورد سیاستمداران، معتقد است طبقه بندی ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی توسط سرویس درآمد داخلی (IRS)، ممنوعیت آن را در ایالات متحده تقریباً غیرممکن می کند.

تاثیرات فرمان اجرایی بایدن و تنظیم قوانین دیجیتال

براساس اظهارات آنتونی اسکاراموچی، آخرین فرمان اجرایی بایدن، رئیس جمهور آمریکا در خصوص تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال نسبتاً خوشبینانه است. براساس بررسی و پیش بینی تحلیلگران ارزهای دیجیتال، آمریکا هم اکنون با لحظه متقاطع تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال و نمودار نوسانات و رشد ارزهای دیجیتال روبرو است. تحلیلگران امیدوارند با تنظیم قوانین مربوط به بیت ‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال ایالات متحده شاهد رشد عظیم اقتصادی باشد.

اسکاراموچی موانع و روزهای اولیه در فضای بلاک چین را با روزهای اولیه اینترنت مقایسه کرد که در آن صفحات وب 30 ثانیه طول می کشید تا بارگذاری شوند. او امیدوار است در پنج سال آینده پذیرش ارزهای دیجیتال جهانی شود و همه در دنیای غرب با یک کیف پول دیجیتال روی تلفن هوشمند خود احتمالاً می‌ توانند با هرکسی در جهان معامله کنند.

خوش بینی بلندمدت او به آینده صنعت و قیمت بالای 500.000 دلار بیت کوین با موانع کوتاه مدتی مانند فقدان ETF بیت کوین(صندوق قابل معامله برای ارزهای دیجیتال)، جنبه های ماندگار کووید، اختلالات زنجیره تامین و جنگ در اوکراین احتمالا متغییر خواهد بود.

شرکت اسکای بریج تلاش کرد تا یک ETF بیت کوین یا صندوق قابل معامله برای ارزهای دیجیتال را راه اندازی کند، اما پیشنهاد اسکای بریج در ژانویه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) رد شد.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.

تگ ها