قوانین مساعد ارزهای دیجیتال در شهر اروپایی لیوبلیانا، اسلوونی

قوانین مساعد ارزهای دیجیتال در شهر اروپایی لیوبلیانا، اسلوونی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

براساس یک نظرسنجی جدید، لیوبلیانا پایتخت اسلوونی در صدر شهرهای اروپایی در پذیرش دارایی های دیجیتال قرار گرفته است. شرکت مسافرتی Fast Private Jet با بررسی وضعیت مساعد ارزهای دیجیتال در بسیاری از پایتخت ‌های جهانی دریافت که لیوبلیانا، پایتخت اسلوونی، در رتبه اول اروپا و دوستدار ارزهای دیجیتال می باشد، این مکان مناسب ترین منطقه برای مسافران با دارایی دیجیتال است. لیوبلیانا جزء شهرهایی ست که بیشترین پرداخت ‌های دیجیتال را می ‌پذیرد.

همچنین اسلوونی نسبت به کل ایالات متحده، مکان های فیزیکی بیشتری برای پذیرش ارز دیجیتال دارد. دولت اسلوونی قصد دارد یک مالیات ثابت 10 درصدی برای مبادله ارزهای دیجیتال با فیات اعمال نماید. این امر در مورد خریدهای انجام شده با ارزهای دیجیتال نیز صدق می کند.
بزرگترین مرکز خرید کشور  اسلوونی«BTC»  نام دارد که در حال تبدیل شدن به «شهر بیت کوین» می باشد و به سرعت به یک منطقه جذاب برای پذیرش جهانی دیجیتال تبدیل شده است.

روش های پرداخت در لیوبلیانا

زیرساخت ارزهای دیجیتال جدید در اسلوونی از شبکه GoCrypto می آید. GoCrypto سریع ترین شبکه پرداخت ارزهای دیجیتال است که به عنوان یک طرح پرداخت جهانی عمل می کند و همه سهامداران علاقه مند به ارزهای دیجیتال را به هم متصل می نماید که در اسلوونی توسط شرکت اسلوونیایی Eligma توسعه داده شده است، اسلوونی هم اکنون دارای 1333 بار و رستوران، فروشگاه و باشگاه های ورزشی مساعد با ارزهای دیجیتال می باشد.

مرکز خریدBTC  به تیم توسعه GoCrypto پیوسته و به خریداران خود یک محیط آزمایشی جامع برای پذیرش پرداخت‌ های دیجیتال را ارائه کرده است. اولین پرداخت دیجیتال در اسلوونی در آوریل 2018 انجام شد و تا کنون استفاده از پرداخت های دیجیتال تقریباً تا 900 درصد رشد کرده است.

براساس اظهارات GoCrypto، مشاغل اکنون می توانند شبکه پرداخت GoCrypto را به راحتی در سیستم دریافت خود ادغام نمایند، همچنین آنها می توانند بدون نیاز به دانش دیجیتال اضافی، بلافاصله پرداخت های دیجیتال را بپذیرند. همچنین مشتریان می توانند از 50 ارزدیجیتال موجود استفاده نمایند.

دیگر شهرهای اروپایی دوستدار ارزهای دیجیتال

همانطور که گفته شد لیوبلیانا شهر شماره یک اروپا از نظر مساعد بودن برای ارزهای دیجیتال است و پراگ، پایتخت جمهوری چک، دومین مقصد دوستداران ارز دیجیتال در اروپا می باشد. این شهر اروپای شرقی یکی از اولین قهوه خانه های بیت کوینی به نام Paralelní Polis را در 2017 راه اندازی کرده است. پراگ در پذیرش ارزهای دیجیتال پیشرفت بسیاری کرده است و اکنون مردم می توانند از ارزهای دیجیتال را برای پرداخت هزینه خرید، دیدن فیلم و حتی  مبلغ اجاره بها استفاده نمایند.

مادرید، پایتخت اسپانیا، در رتبه سوم بررسی های انجام شده قرار گرفته دارد. با اینکه اسپانیا هنوز ارزهای دیجیتال را به عنوان "مناقصه قانونی" نمی شناسد. اما مردم اسپانیا کارت های هدیه را با ارز دیجیتال خریداری می کنند که می توان به صورت آنلاین یا فروشگاهی از آن استفاده کرد.
 

تگ ها