قیمت بیت کوین 5 درصد افزایش یافت؛ حرکت به سمت 38 هزار دلار!

قیمت بیت کوین 5 درصد افزایش یافت؛ حرکت به سمت 38 هزار دلار!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، می توان فهمید که قیمت بیت کوین 5 درصد افزایش یافت و به نظر می رسد برای رفع مانع 38 هزار دلاری آماده است. به عبارت دیگر، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) افزایش خود را از حمایت 34650 دلاری دوباره شروع کرد. بیت کوین بیشتر از 5 درصد افزایش یافته است و اکنون در تلاش برای حرکت به بالای منطقه مقاومت 38 هزار دلاری است.
ارز دیجیتال بیت کوین یک رالی قیمتی جدید را از منطقه حمایتی 34650 دلاری شروع کرد. بیت کوین با قیمت بالای 36500 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته خرید و فروش می شود و انتظار می رود بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. در نمودار ساعتی ارز دیجیتال بیت کوین در بالای خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به 36300 دلار شکسته شد. در صورتی که ناحیه مقاومتی 38 هزار دلار را بتواند پشت سر بگذارد، این رمز ارز می تواند به سمت مقاومت های بعدی حرکت کند.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) می تواند با رشد قیمتی خود در آینده به تمامی ضررها پایان دهد و معامله گران و دارندگان بیت کوین وارد سود شوند. در حال حاضر اکثر دارندگان و هولدرهای بیت کوین در سود هستند و قصد دارند به تعداد بیت کوین های خودشان اضافی کنند. این در حالی است که بیت کوین دوباره روند صعودی را شروع کرده است و اینبار قصد دارد به سمت مقاومت 38 هزار دلار حمله کند. تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای پیش بینی کردند که بیت کوین قدرت کافی برای شکستن مقاومت 38 هزار دلاری را دارد و می تواند با قدرت بالا و کافی این مقاومت را به سمت بالا بشکند و به سمت قیمت های بالاتر حرکت کند.