لونا، LUNA محبوبترین ارز دیجیتال در بحبوحه سقوط بازار

لونا، LUNA محبوبترین ارز دیجیتال در بحبوحه سقوط بازار
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

LUNA که اکنون در بین ارزهای دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار در رتبه نهم قرار دارد، اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است و در حال حاضر حدود 79.82 دلار معامله می شود. LUNA با قیمت پایین در سال 2021 شروع شد. Luna با وجود از دست دادن 45 درصد از ارزش خود در دو ماه گذشته، بخش بزرگی از توجه بازار را به خود جلب کرده است.

به گزارش Santiment، توکن LUNA Terra با وجود عملکرد ناخوشایند در سه ماه گذشته، به صدر جدول مورد بحث ترین ارزهای دیجیتال در مارکت رسیده است. با توجه به شاخص اجتماعی،LUNA شاهد بالاترین درصد توکن مورد توجه از ماه اکتبر تا کنون است که ممکن است نشانه ای از افزایش قدرت خرید سرمایه گذاران خرد باشد.

افزایش حجم شاخص اجتماعی منجر به عملکرد مثبت قیمت در تمام بازارهای مالی و افزایش 15 درصدی قیمت شده است. افزایش فعلی در شاخص اجتماعی را می توان بزرگترین افزایش علاقه به این کوین را در شش ماه گذشته در نظر گرفت.

عملکرد بازار LUNA

طبق داده‌های TradingView، لونا در 18 روز گذشته در محدوده نزولی با میانگین قیمت 54.50 دلار حرکت کرده است. همانطور که در نمودار TradingView نشان داده شده است، افزایش صعودی اخیر منجر به شکست سطح مقاومت محدوده شده است.

شاخص های فنی اضافی مانند شاخص قدرت نسبی نشان می دهد که قیمت LUNA در واگرایی با نمودار آن بطور هماهنگ حرکت می کند. همچنین واگرایی با اندیکاتور نشان می دهد که توکن آماده یک برگشت کوتاه مدت است.

تصویر جهانی تر در نمودار دارایی چندان خوشایند به نظر نمی رسد زیرا LUNA در 60 روز گذشته بیش از 45 درصد از ارزش خود را از دست داده است. معکوس قوی عمدتاً ناشی از اصلاح یا کورکشن کلی در مارکت ارزهای دیجیتال بوده که منجر به کاهش دارایی ها از جمله اتریوم، بیت کوین، سولانا و سایرین شد.

سایر آلتکوین‌ها مانند اتریوم و سولانا در حال حاضر پس از مواجهه با کاهش شدید در بازار ارزهای دیجیتال، ارزش زیادی به دست آورده اند. همچنین دومین ارز دیجیتال بزرگ با 2.7 درصد افزایش قیمت معامله می شود، در حالی که سولانا هم اکنون 4 درصد افزایش قیمت را نشان می دهد.
 

تگ ها