معافیت‌ های مالیاتی ارز های دیجیتال در St. Kitts and Nevis

معافیت‌ های مالیاتی ارز های دیجیتال در St. Kitts and Nevis
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

مقامات کشور سنت کیتس و نویس، St. Kitts and Nevis می گویند، دارندگان ارز دیجیتال اکنون می توانند از طلای دیجیتال برای دریافت پاسپورت به این بهشت مالیاتی استفاده کنند. و حتی برای گرفتن پاسپورت لازم نیست در آنجا زندگی کنید.

سنت کیتس و نویس کشوری دو جزیره ای در دریای کارائیب است. این کشور کوچکترین ایالت مستقل در نیمکره غربی است. این جزیره بخشی از قلمرو مشترک المنافع است و الیزابت دوم به عنوان ملکه و رئیس دولت آن می باشد.

این کشور دو جزیره ای به خاطر مردم خونگرم و خوش برخوردش معروف است. سواحل خیره ‌کننده و کوه‌ های زیبا دارد. بعنوان بخش زیبایی از جهان، بهشت گردشگران اروپایی و آمریکایی است که اخیرا با قوانین مساعد با ارز دیجیتال سرمایه گذاران بسیاری را جذب کرده است.

سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری تابعیت می دهد که از ابتدای دهه 1980 آغاز شده است. سرمایه گذاران می توانند در ازای سرمایه گذاری 150000 دلاری، پاسپورت سنت کیتین دریافت کنند. این قانون اخیرا به 3.89 بیت کوین برای سرمایه گذاری تغییر کرده است و تنها شرط این کشور برای تابعیت نداشتن هیچ پرونده جرمی می باشد.

قوانین ارز های دیجیتال در St. Kitts and Nevis

در سنت کیتس و نویس، هیچ مالیاتی بر درآمد سرمایه برای سرمایه گذاری های ارزهای دیجیتال وجود نخواهد داشت. بانک های ملی با سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال بخوبی تعامل می کنند. St. Kitts and Nevis دارای دستگاه های خودپرداز بیت کوین در سراسر کشور است.

اقدامات Savory & Partners در گرفتن حق تابعیت

Savory & Partners یک نماینده معتبر برای چندین دولت است که به سرمایه گذاران در گرفتن حق شهروندی کمک می کند. در جهانی که تقریبا تمام دولتها سعی در تنظیم قوانین ارز های دیجیتال هستند، سرمایه‌ گذاری و معامله در ارزهای دیجیتال میتواند سخت تر شود.

برای مثال براساس قوانین جدید ایالت متحده، سرمایه گذاری که ارز دیجیتال بیت کوین خود را به ارزش حدود 68000 دلار می فروشد، 58000 دلار از این مبلغ مشمول مالیات بر عایدی سرمایه خواهد بود.

براساس گزارشSavory: دولت بایدن در حال حاضر روی اصلاحات مالیاتی کار می کند. این اقدام مالیات بر درآمد سرمایه را از 20 درصد به 39.6 درصد افزایش می دهد. این اصلاحات می‌تواند حاشیه سود سرمایه ‌گذاران ارزهای دیجیتال را کاملا بی ‌ثبات کند.

سنت کیتس و نویس و دارندگان پاسپورت

راجر کیث ور یکی از چهره های مشهور در حوزه ارزهای دیجیتال است. او یک سرمایه ‌گذار اولیه در بیت‌ کوین بود و از او به عنوان بیت‌ کوین عیسی یاد می ‌شود. ساوری و شرکای آن می‌گویند که راجر ور، پاسپورت سنت کیتس و نویس را دریافت کرده و از پاسپورت آمریکایی خود صرف ‌نظر کرده است. اکنون او در دریای کارائیب به بهترین شکل زندگی می کند.

افراد چند ملیتی از آزادی سفر، توسعه اقتصادی و سیاسی بیشتری نسبت به دارندگان تک ملیتی برخوردارند. در اصل ارز دیجیتال قید و بندهای مالی متمرکز را از بین می برد. ترکیب شهروندی توسط برنامه‌ های سرمایه‌ گذاری با ارزهای دیجیتال درجه آزادی را افزایش می ‌دهد و به افراد این امکان را می‌دهد که درکنار حفظ ثروت خود در سراسر جهان پرسه بزنند. همچنین سایر کشورهای این منطقه بهشت مالیاتی، از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال هستند.

تگ ها