ممنوعیت حساب های مرتبط با تجارت NFT توسط WeChat

ممنوعیت حساب های مرتبط با تجارت NFT توسط WeChat
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

براساس گزارش رسانه های چین، وی چت تجارت با توکن‌های غیرقابل تعویض را ممنوع کرده است. با توجه به ممنوعیت همه جانبه ارزهای دیجیتال در چین، اکنون بیشتر معاملات NFT از طریق یوان چین انجام می شود. همچنین براساس گزارشات گلوبال تایمز رسانه دولتی چینی، وی چت که بیش از 1.2 میلیارد کاربر در چین دارد، بیش از ده حساب مرتبط با تجارت NFT را محدود کرده است.

وی چت روز چهارشنبه، 30 مارس اعلام کرد که این اقدام در جهت جلوگیری از امکان تجارت حساب‌ های کاربری و همچنین جلوگیری از خطرات مرتبط با تجارت ارزهای دیجیتال انجام می شود. غول رسانه های اجتماعی، وی چت همچنین تاکید کرد که تجارت NFT های دست دوم نیز در این پلتفرم مجاز نمی باشد.

وی چت افزود: حساب ‌های عمومی که از معاملات اولیه NFT پشتیبانی می‌کنند، باید مجوز مبنی بر همکاری با شرکت‌ های بلاک چین ثبت شده توسط اداره فضای مجازی چین را ارائه کنند. استارت اپ های کوچک روی پلتفرم فقط از مجموعه های دیجیتالی به عنوان هدایایی در بازار اولیه و به عنوان بخشی از نمایشگاه های دیجیتال پشتیبانی می کنند.

با افزایش نظارت سخت گیرانه قانونی دولت چین در مورد ارزهای دیجیتال، وی چت، نظارت و اجرای قوانین مطابق با نگرش دولت چین سخت تر کرده است، وی چت اعلام کرد: در صورت شناسایی هرگونه حرکت متقابل یا دور زدن قوانین ارزهای دیجیتال، احتمالا اکانت های مربوطه بر اساس میزان نقض محدود یا حذف خواهند شد.

برخلاف تجارت و استخراج بیت کوین که به وضوح در چین ممنوع است،NFT ها هنوز یک منطقه نسبتا خاکستری با قوانین نامشخص قرار دارند. این دارایی ها که در چین به عنوان کلکسیون های دیجیتال شناخته می شوند، در بین جوانان چینی محبوبیت پیدا کرده اند. برای داشتن اطلاعات بیشتر تماشای ویدیوی آموزش ساخت NFTتوصیه می شود.

ساخت صنعت NFT چینی غیرمرتبط با ارزهای دیجیتال

همانطور که قبلاً توسط کریپتو پوتتو در ماه ژانویه گزارش شده است، چین آمادگی خود را برای راه اندازی بازار NFT با توکن های غیرقابل تعویض مبتنی بر استاندارد گواهی دیجیتال توزیع شده DDC چین به جای معامله با ارزهای رمزپایه را اعلام کرده است.
پلتفرم NFT که گواهی دیجیتال توزیع شده BSN (BSN-DDC) نامیده می شود، طبق گزارش ها با ده زنجیره از جملهFisco Bcos که توسط WeBank راه اندازی شده است، ادغام خواهد شد و کاربران تنها می توانند تراکنش های NFT را از طریق یوان چین تسویه کنند.
در ماه دسامبر، خبرگزاری دولتی چین، شین هوا، اولین مجموعه دیجیتالی خود را منتشر کرد که در مجموع 110.001 کپی از عکس های منحصر به فرد از 11 مجموعه بوده است.
آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها