موج صعودی ادامه دار TON

موج صعودی ادامه دار TON
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

در 24 ساعت گذشته، اکثریت بازار ارزهای دیجیتال به کندی در حال حرکت بوده است و ارز دیجیتال برتر بیت کوین دوباره به زیر مرز 26000 دلار سقوط کرد. از سوی دیگر، تونکوین به سرپیچی از شرایط فعلی بازار ادامه می دهد و در روز گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را به ثبت رسانده است. قیمت تن در روز اول سپتامبر افزایش قابل توجهی را تجربه کرد که با روند کلی آن در ماه آگوست مطابقت دارد.

TON در یک روز 11 درصد افزایش می یابد:

Toncoin در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان، پس از افزایش 11 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، پیشتاز بازار آلتکوین است. در همان دوره، آلتکوین‌هایی مانند ETH و XRP به نظر می‌رسد که تسلیم احساسات عمومی بازار شده‌اند و به ترتیب 1% و 2% کاهش قیمت داشته‌اند. جالب اینجاست که آخرین افزایش قیمت TON تنها نشان دهنده عملکرد چشمگیر آن در چند هفته گذشته است. بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته بیش از 35 درصد افزایش یافته است. نگاهی گسترده تر به تاریخچه قیمت Toncoin نشان می دهد که این توکن از ابتدای ماه اوت در حال صعود بوده است. پس از سقوط به پایین ترین سطح سال تا به امروز (YTD) 1.18 دلار در 4 آگوست، TON در حال حاضر در افزایش قیمتی نزدیک به 64 درصد قرار دارد. بر اساس داده های CoinGecko، توکن TON در حال حاضر 1.93 دلار ارزش دارد. اگر این حرکت صعودی و فشار خرید ادامه پیدا کند، سرمایه گذاران می توانند شاهد بازگشت Toncoin به سطح 2 دلار باشند. با این حال، به نظر نمی رسد شاخص های فنی به نفع ادامه حرکت صعودی باشد. شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI)، شاخصی که تعادل بین فشار خرید و فروش یک توکن را ردیابی می کند، در حال حاضر در منطقه فروش بیش از حد است.RSI  روزانه در منطقه اشباع فروش می تواند نشانه ای از معکوس شدن روند بالقوه باشد. در این شرایط، این بدان معناست که سرمایه‌گذاران می‌توانند ببینند که Toncoin تمام سودهای خود را معکوس کرده و روند نزولی را آغاز کند.

آیا Toncoin می تواند به 10 رتبه برتر رمز ارزها نفوذ کند؟

این عملکرد مثبت اخیر، Toncoin را در آستانه تبدیل شدن به یکی از 101 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار داده است. طبق داده‌های CoinGecko، TON دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار تقریباً 6.64 میلیارد دلار است. این باعث می شود که آن را از Polkadot، Polygon و Litecoin که به ترتیب در جایگاه های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم قرار دارند، جلوتر باشد. اگر TON به افزایش قیمت فعلی خود در این شرایط موجود در بازار ادامه دهد، ممکن است وارد شدن به رتبه 10 برتر باشد. جالب توجه است که افزایش قابل توجه 92 درصدی در حجم معاملات روزانه توکن، خوش‌بینی بیشتری به این سناریو می‌افزاید. افزایش حجم معاملات می تواند سیگنالی باشد مبنی بر اینکه سرمایه گذاران همچنان به دنبال یک دارایی هستند. با این کار، رد کردن سود بیشتر برای آلتکوین در هفته‌های آتی کوته‌بینانه است.