میم کوین های تاپ بازار ارز دیجیتال

میم کوین های تاپ بازار ارز دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

عملکرد برترین میم کوین ها در فضا ارزهای دیجیتال بیشتر منعکس‌کننده سقوط بازار گسترده‌تر ناشی از کاهش بیت‌کوینبه سطح ۲۵۰۰۰ دلار است. با این حال، در حالی که همه این دارایی‌های دیجیتال در این مدت متحمل ضرر شده‌اند، برخی از آنها بهتر از سایرین مقاومت کرده‌اند، که منجر به ضرر کمتری از سوی آنها در مقایسه با رقبای خود شده است.

ارز Baby Doge (BABYDOGE):

این میم کوین به طور شگفت انگیزی بهترین عملکرد را پس از سقوط در مقایسه با همتایان خود داشته است. در حالی که اکثر توکن‌های میم برتر ضررهای دو رقمی را ثبت کرده‌اند، کوین Baby Doge (BABYDOGE) توانسته زیر سطح ضرر ۱۰ درصد باقی بماند و تنها با ضرر تک رقمی وارد شود. همانطور که داده‌های وب‌سایت ردیابی ارز Coinmarketcap نشان می‌دهد، کاهش قیمت BABYDOGE در هفته‌های گذشته 5.97 درصد بوده است. این در تضاد کامل با سایر مواردی است که بالای 10% رسیده اند و BABYDOGE را به نماد میم تبدیل می کند که ارزش خود را در طول خرابی به بهترین وجه حفظ کرده است.

Dogelon Mars (ELON) عملکرد خوبی دارد:

Dogelon Mars (ELON) یکی دیگر از سکه‌های میم است که در هفته گذشته مبارزه فوق‌العاده‌ای را علیه خرس‌ها انجام داده است. درست مانند BABYDOGE، این توکن با 10 درصد ضرر در هفته گذشته وارد عمل شد، هرچند با حاشیه بسیار کمتر. نماد میم در نمودار هفتگی 7.85 درصد کاهش یافته است که مقاومت قابل توجهی را نشان می دهد. و برخلاف BABYDOGE که در روز گذشته 0.63 درصد افزایش داشته است، Dogelon Mars (ELON) در این بازه زمانی 3.35 درصد زیان دیده است که آن را با دیگر توکن‌های میم که در روز چهارشنبه با مشکل مواجه هستند، قرار می‌دهد.

شرکت هلدینگ Dogecoin (DOGE):

در حالی که Dogecoin پس از سقوط کریپتو در هفته گذشته ضررهای قابل توجهی را تجربه کرد، میم کوین پیشرو خود را حفظ کرد و ضرر آن در حال حاضر به زیر 10 درصد کاهش یافته است. ضرر DOGE در نمودار هفتگی به 9.76 درصد رسید و در رتبه سوم در مورد توکن‌های میم قرار گرفت که ارزش خود را حفظ کرده‌اند. به دنبال همان مرحله BABYDOGE، Dogecoin شروع به مشاهده سود در نمودار روزانه کرده است. این ارز دیجیتال در زمان نگارش این مقاله شاهد افزایش اندک 0.61 درصدی است. با این وجود، با ارزش بازار 8.9 میلیارد دلاری، همچنان بزرگترین میم کوین در صنعت است.

سایر کوین های میم چگونه کار می کنند:

سه میم کوین ذکر شده در بالا تنها توکن های میم هستند که زیان کمتر از 10 درصد را تجربه کرده اند. سایرین مانند Pepe (PEPE)، Shiba Inu (SHIB)، FLOKI (FLOKI) و Bone ShibaSwap (BONE) به ترتیب با ضررهای 15.71، 16.23، 19.12 درصد و 21.18 درصد عملکرد بدتری داشته اند. با این حال، برخی از این نشانه ها شروع به دیدن نور در انتهای تونل می کنند. از این میان، به نظر می رسد BONE و SHIB در روند معکوس هستند و به ترتیب 2.36% و 3.51% در نمودار 24 ساعته افزایش داشته اند.