نامزد ریاست جمهوری اندونزی از ارزهای دیجیتال حمایت می کند

نامزد ریاست جمهوری اندونزی از ارزهای دیجیتال حمایت می کند
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، نامزد معاونت ریاست جمهوری اندونزی قول داد که کارشناسان رمزنگاری را با نزدیک شدن به انتخابات ایجاد کند. بازار پویای کریپتو کانون توجه سیاستمدارانی بوده است که به دنبال استفاده از آن برای تقویت رشد اقتصادی هستند.
جبران راکابومینگ راکا، نامزد معاون ریاست جمعوری در انتخابات آتی اندونزی گفت که می خواهد در رویدادی که در هفته گذشته، متخصصان بلاک چین و ارز دیجیتال را در این کشور ایجاد کند. همچنین این شخص، پسر ارشد جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی، توسط کاندیدای ریاست جمهوری پرابوو سوبیانتو به عنوان معاون وی در انتخابات فوریه انتخاب شد. این سیاستمدار 36 ساله قصد دارد آموزش فناوری و آموزش ارز دیجیتال را در کشور تقویت کند تا فرصت های بیشتری برای جوانان از جمله در دارایی های دیجیتال فراهم کند.
نامزد ریاست جمهوری اندونزی در یک گردهمایی در 10 دسامبر گفت: ما در حال آماده سازی کارشناسان بلاک چین، کارشناسان امنیت سایبری و کارشناسان ارز دیجیتال هستیم. اندونزی نه تنها در آسیای جنوب شرقی بلکه در دنیا یک پذیرنده سریع ارز دیجیتال است و در رتبه هفتم در شاخص پذیرش جهانی کریپتو ChainAlysis در سال 2023 قرار دارد.
این کشور حدود 18 میلیون سرمایه گذار ارز دیجیتال و یک انجمن صنعتی قدرتمند دارد که به عنوان یک نهاد خود تنظیم کننده نیز عمل می کند. دولت ویدودو سعی کرده است از این علاقه به ارزهای دیجیتال برای ایجاد درآمد و علاقه در کشور استفاده کند، حتی یک بازار سهام محلی برای دارایی های کریپتو راه اندازی می کند.
اگرچه جبران اولین کسی است که به ارزهای دیجیتال اشاره می کند، سایر نامزدها نیز می توانند در مناظره سیاسی آتی در 4 فوریه به این موضوع بپردازند. طبق نظرسنجی های اخیر، پرابوو و جبران پیشتازان انتخابات هستند و علاقه آنها به این بخش ممکن است به سایر بخش ها نیز کاهش پیدا کند.
 

تگ ها