نهنگ ها با فروش XRP قیمت را پایین آوردند

نهنگ ها با فروش XRP قیمت را پایین آوردند
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

دارایی های کیف‌پول‌ نهنگ های XRP دوباره وارد بازار شده‌اند، اخیراً برخی از بزرگترین دارندگان XRP بیش از 100 میلیون توکن را تخلیه کرده‌اند و فشار فروش عمده‌ای را بر قیمت XRP وارد کرده‌اند. داده های زنجیره ای نشان می دهد که از 19 جولای، عرضه کلی در آدرس هایی که بین 100000 تا 1000000 توکن دارند از 6.85 میلیارد به 6.75 میلیارد کاهش یافته است.

نهنگ ها بعد از پمپ کردن سود می کنند:

به نظر می رسد اقدامات نهنگ ها یا دارندگان بزرگ ارزهای رمزنگاری شده همیشه ماهیت احساسات عمومی بازار را نشان می دهد. زمانی که نهنگ‌ها بخشی از دارایی خود را می‌فروشند، اغلب باعث می‌شود که این فروش روی دارندگان کوچک‌تر اثر بگذارد و قیمت را پایین بیاورد. سرمایه‌گذاران و دارندگان کوچک‌تر اغلب در هیجان افزایش قیمت‌ها و خرید در بالا گرفتار ریزش قیمتی می‌شوند، نهنگ‌ها پس از جهش‌های عظیم قیمت‌ها میفروشند و پس از ریزش و در قیمت های بسیار پایین دوباره مبخرند. نهنگ‌های XRP پس از افزایش قیمت اخیر به دنبال اخباری مبنی بر پیروزی نسبی در پرونده SEC، سود زیادی کسب کردند. قیمت XRP در کمتر از 24 ساعت بیش از 70 درصد افزایش یافت و به 0.85 دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون حدود 15 درصد نسبت به بالاترین قیمت سالانه کاهش یافته است. داده ها نشان می دهد که کاهش قیمت از دو هفته پیش آغاز شد، تقریباً در همان زمانی که نهنگ های XRP شروع به فروش دارایی های خود کردند.

اتفاق بعدی برای XRP چیست؟

اکوسیستم XRP در ماه ژوئن با فروش مشابهی مواجه شد، زیرا نهنگ‌ها پس از اینکه ریپل قفل سپرده خود را باز کرد تا یک میلیارد توکن دیگر را به گردش درآورد، حدود 120 میلیون XRP را تخلیه کردند. بنابراین در کوتاه مدت، احتمالاً شاهد برخی نوسانات و نوسانات قیمت خواهیم بود زیرا بازار تأثیر چنین حجم زیادی از توکن‌های وارد شده به گردش را جذب می‌کند. از طرف دیگر، قیمت XRP در مقایسه با کل بازار خوب است. اوایل ماه گذشته گزارش شد که نهنگ‌ها از فوریه تا کنون بیش از 500 میلیون دلار XRP جمع‌آوری کرده‌اند. ریپل، شرکت سازنده آلتکوین، می‌گوید که اکنون به بازار دارایی‌های توکن‌شده چشم دوخته است زیرا امیدوار است تریلیون‌ها دلار ارزش را به سیستم مالی جهانی تزریق کند. به نظر می رسد که پیروزی نسبی ریپل در دادگاه کاملا مشخص نیست، زیرا تحلیلگران انتظار درخواست تجدید نظر از SEC را دارند. اگر این اتفاق بیفتد، می تواند بر قیمت XRP تأثیر منفی بگذارد و منجر به روند نزولی شود. در چنین حالتی، سود آلتکوین از ماه گذشته می تواند به سرعت از بین برود. XRP در حال حاضر با قیمت 0.6253 دلار معامله می شود و در 30 روز گذشته 31.52 درصد افزایش یافته است.