نوسانات ارزهای دیجیتال

نوسانات ارزهای دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

اکثر ارزهای دیجیتال در روز سه شنبه، 12 آوریل در بحبوحه کاهش نوسانات تثبیت شدند. نوسانات شدید قیمت ها در سال جاری عادی شده است زیرا عدم اطمینان کلان اقتصادی و ژئوپلیتیکی معامله گران را در منطقه خطر نگه داشته است. ترکیبی از جنگ، افزایش نرخ بهره، تورم و رشد اقتصادی کندتر باعث شده است که سرمایه گذاران در معرض ریسک، به ویژه در نیمه اول ماه، سرمایه خود را در بازار ارزهای دیجیتال کاهش دهند.

نوسانات قیمت در دو هفته گذشته شبیه عقب نشینی هایی است که در نیمه اول فوریه و مارس رخ داده است. این می تواند به یک مرحله بازیابی کوتاه در ارزهای دیجیتال و سهام اشاره کند که از هرگونه شرایط پیش بینی نشده جلوگیری می کند.

اکثر آلت کوین ها نیز در روز سه شنبه عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند که نشان دهنده تمایل بیشتر معامله گران به ریسک است. در 24 ساعت گذشته. توکن شیبا اینو 12 درصد افزایش و بیت کوین 2 درصد کاهش داشته است، توکن بومی پروتکل Near نیز 3 درصد افزایش و توکن کانوکس فایننس 6 درصد کاهش داشته است.

با کاهش بازدهی خزانه داری 10 ساله ایالات متحده، سهام ها در روز سه شنبه عمدتا ثابت بودند. طلا، پناهگاه امن سنتی افزایش قیمت تقریبا 2 درصدی داشته است. همچنین شاخص قیمت مصرف کننده ماهانه ایالات متحده در روز سه شنبه کمی بالاتر از حد انتظار بوده و به 8.5 درصد رسید که بالاترین رقم در چهار دهه اخیر است.

آخرین قیمت ها

بیت کوین 39341 دلار، 1.63- درصد کاهش داشته است، همچنین اتریوم 2975 دلار، 1.05 – درصد کاهش داشته است. ارزش سهام S&P 500 با 4397 دلار، 0.34 درصد افزایش داشته و طلا 1972 دلار به ازای هر اونس، 1.42 درصد در سود سالانه افزایش داشته است.برای اطلاع از قیمت ارزهای دیجیتالبه سایت ارز سنج مراجعه کنید.
افزایش نوسانات بیت کوین در چند روز گذشته کوتاه مدت بود که می تواند نشان دهنده تثبیت کوتاه مدت قیمت نقدی بیت کوین باشد.

سایر آلت کوینهای بازار

Ichi توکن ها 90 درصد سقوط کرده اند. براساس داده ‌های ارائه شده کوین دسک، توکن ‌های حاکمیتی ICHI در 24 ساعت گذشته پس از یک لیکوئید آبشاری در پلتفرم بازده تولید Rari حدود 80درصد سقوط کرده ‌اند. براساس داده های BlackRock، یو اس دی کوین400 میلیون دلار انباشت سرمایه داشته است.

همچنین توکن ‌های جدیدی به رابین‌ هود اضافه شده است. این وب‌ سایت نشان می ‌دهد که چهار ارز دیجیتال محبوب، از جمله توکن‌ های شیبا اینو و سولانا، در پلتفرم معاملاتی رابین‌ هود فهرست شده ‌اند. همچنینی براساس اعلامیه رسمی رابین هود، توکن ‌های شیبا اینو، سولانا، پالیگان و ارز دیجیتال کامپاند همگی در فهرست جدید گنجانده شده اند.

و براساس داده های نشان داده شده اکثر دارایی های دیجیتال  در کوین دسک روز را با کاهش قیمت به پایان رساندند. کوین های برتر هفته فایل کوین و متیک با افزایش قیمت به ترتیب0.6 درصد و 0.4 درصد بوده اند. بازنده های برتر نیز کازماس و پولکادات و دوج کوین با کاهش قیمت به ترتیب 2.7 درصد و 2.5 درصد و 2.4 درصدی همراه بوده اند.

تگ ها