نگاهی به شراکت بایننس و YG K-pop

نگاهی به شراکت بایننس و YG K-pop
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

مشارکت جدیدی در دنیای NFT بین صرافی جهانی بایننس و شرکت سرگرمی کره جنوبی YG پدیدار شده است. این همکاری در راستای ایجاد یک چارچوب سازگارتر با محیط زیست و پایدارتر برای همکاری های آتی توکن غیرقابل تعویض یا NFTهاست.

بر مبنای این همکاری جدید، بایننس دارایی های اجرایی پلتفرم NFT و زیرساخت های فناوری آن را ارائه وYG محتوای NFT و دارایی‌های بازی را تامین خواهد کرد.

 این دو شرکت اعلام کردند که ایجاد NFT های دوستدار محیط زیست یکی از نقاط کانونی مشترک و اولیه با هدف آوردن ستاره های کی پاپ به دنیای متاورس آینده خواهد بود.

در بیانیه این هفته آمده است که یادداشت تفاهم MoU طبق گزارش ها به بایننس اجازه دسترسی به توسعه دارایی های دیجیتال بر اساس مالکیت معنوی مرتبط با این هنرمندان را خواهد داد. هلن های، رئیس جهانی NFT بایننس در بیانیه‌ای دیگری به مطبوعات گفت که این پلتفرم همگام با YG برای ایجاد یک اکوسیستم سازگار با محیط زیست برای NFTها همکاری خواهد کرد.

وی افزود که این شرکت معتقد است ترویج استفاده از پلتفرم های بلاک چین پایدار در این اقدام مهم خواهد بود. مدیر عامل YG، بو کیونگ هوانگ، با نشر نظرات Hai افزود که این شرکت ها امیدوارند به طور پیوسته یک اکوسیستم NFT  نوآورانه و دوستدار محیط زیست بسازند.

ملاقات K-popباNFT

کی پاپ، مخفف موسیقی پاپ کره ای، تولید کننده مقدار زیادی پول در صنعت سرگرمی کره است. هر سال تقریباً 4 میلیارد دلار به تنهایی به این سبک تولید میشود که کی پاپ را به یکی از بزرگترین اقتصاد های موفق در جهان تبدیل کرده است. YG تعدادی از ستاره های مشهور کی پاپ از جمله Blackpink، Big Bang و Winner را مدیریت می کند و این اولین باری نیست که کی پاپ و NFT با هم ملاقات می‌کنند. 

در نوامبر سال 2021، Hybe، شرکت سرگرمی مستقر در کره، با بزرگترین اپراتور ارزهای دیجیتال در کره جنوبی، K، که میزبان صرافی محبوب ارزهای دیجیتال Upbit ست، همکاری کردند. این دو شرکت سرمایه گذاری مشترکی را راه‌اندازی کردند که بر ایجاد و بازاریابی NFT متمرکز بود و به فهرست هنرمندان Hybe گره خورده بود.

Animoca Brand، یک بازیکن در حال رشد در NFT و فضای گیمینگ برای کسب درآمد، اعلام کرد که با شرکت ضبط کره‌ای Cube Entertainment برای ساخت یک متاورس K-pop همکاری خواهد کرد.

YGبخاطر محبوبیت جهانی ستاره های کی پاپ راه سختی در پیش نخواهد داشت و از هم اکنون طرفداران زیادی آماده همکاری با این شرکت هستند. طبق پیش بینی ها رشد و موفقیت صنعت کی پاپ با  NFTزمان زیادی نخواهد برد.

هم اکنون برخی از ادغام های کی پاپ با استقبال گرمی مواجه شده‌اند و به نظر می‌رسد که طرفداران وفادار کی پاپ از هم اکنون برای پذیرش NFT آماده هستند، طبق نظر سنجی های اخیر NFT های مبتنی بر موسیقی به سبک k-pop در متاورس بسیار محبوب خواهند بود.
 

تگ ها