هشدار آقای شگفت انگیز، کوین اولری در خصوص مارکت نزولی

هشدار آقای شگفت انگیز، کوین اولری در خصوص مارکت نزولی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کوین اولری، مجری شوی اقتصادی شارک تانک، با نام مستعار آقای شگفت انگیز، در مصاحبه ای در کانال یوتیوب Meet Kevin در خصوص یک رویداد وحشتناک بزرگ قریب الوقوع در فضای ارزهای دیجیتال هشدار داده است. وی معتقد است که قیمت بیت کوین هنوز به کف نرسیده است.

از وی درخصوص کاهش قیمت بیت کوین پرسیده شد و او در پاسخ اظهار داشت که برخی افراد پیش بینی کرده اند  قیمت بیت کوین تا 13 هزار دلار کاهش خواهد یافت با این حال ممکن نیست بدانیم کف قیمتی آن کجا خواهد بود و تاکنون احتمالا به کف قیمت بیت کوین نرسیده ایم.

مجری شارک تانک با اشاره به تجربه گذشته خود اظهار داشت که احتمالا سرمایه گذاران بسیاری از جمله من به کلاس های دارایی دیگر از جمله اوراق قرضه، بازار سهام، املاک و مستغلات و طبقات دارایی های جایگزین که برای چندین دهه در آنها سرمایه گذاری کرده ایم، برمی گردیم و مارکت دیجیتال با یک فروپاشی عظیم به پایان خواهد رسید.

کوین اولری خاطرنشان کرد که البته این فروپاشی نزدیک نخواهد بود و تاکنون هیچ سرمایه گذار بزرگی به صفر نرسیده است و همچنین پیش‌ بینی اینکه چه کسی بعدا آسیب بیشتری خواهد دید، دشوار خواهد بود.

ادامه روند نزولی مارکت ارزهای دیجیتال

براساس اظهارات کوین اولری؛ وویجر دیجیتال، شرکت وام دهی ارزهای دیجیتال که در چند روز گذشته اعلام ورشکستگی کرده است و دیگر شرکت های ورشکسته مرتبط با ارزهای دیجیتال در مقایسه با مارکت 3 تریلیون دلاری ارزهای دیجیتال بسیار کوچک بوده و اهمیتی چندانی ندارد.

کوین اولری اظهار داشت که بازار ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، تقریباً در مجموع ارزش بازار به نصف کاهش یافته است، با این حال، احتمال یک مارکت نزولی وسیع تر وجود دارد که هم می تواند یک فرصت عالی خرید باشد و هم می تواند سرمایه بسیاری را از بین ببرد. او افزود: این اتفاق می تواند فردا صبح یا اینکه یک ماه دیگر اتفاق بیافتد، اما با این حال در حال وقوع است.

کوین اولری در نهایت اظهار داشت که قطعا این رخداد یک اتفاق بسیار خوب برای صنعت خواهد بود و احتمالا کوین های سرسخت تر پیروز میدان خواهند بود.

مجری شوی اقتصادی Shark Tank پیش ‌بینی کرده است که به محض اینکه قانون ‌گذاران سیاست ارزهای دیجیتال را اتخاذ کنند، تریلیون ‌ها دلار از سرمایه‌ گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال سرازیر خواهد شد. او معتقد است که ارزهای دیجیتال به دوازدهمین بخش S&P تبدیل خواهد شد. در ماه ژوئن، کوین اولری اعلام کرد که 32 پوزیشن متفاوت در مارکت دیجیتال دارد و علیرغم روند نزولی مارکت دیجیتال، هیچ ارز دیجیتالی را نخواهد فروخت.
 

تگ ها