هشدار نهنگ ها: بازیکنان بزرگ این 4 آلت کوین را جمع آوری می کنند!

هشدار نهنگ ها: بازیکنان بزرگ این 4 آلت کوین را جمع آوری می کنند!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

نهنگ های بازار ارز دیجیتال هشدار دادند که بازیکنان بزرگ در حال جمع آوری 4 آلت کوین در بازار هستند. شما می توانید از نوسانات قیمت رمز ارزها سود کسب کنید. برای این کار یا می توانید ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید.
توجه داشته باشید که معاملات نهنگ ها یا سرمایه گذاران بزرگ، روند بازار ارزهای دیجیتال را تعیین می کنند. تاکنون داده های زنجیره ای از Lookonchain یک پلتفرم مشهور تجزیه و تحلیل زنجیره ای، از الگوی انباشتگی قابل توجهی در چهار آلت کوین خاص پرده برداری کرده است. آلت کوین هایی مانند MKR، SSV و Coin98 به عنوان آخرین اهداف نهنگ های بازار انباشته شدند.
جالب است بدانید، این داده ها مجموعه ای از برداشت های قابل توجه آلت کوین را از بایننس، یک صرافی ارز دیجیتال در بازار نشان می دهد که نشان دهنده علاقه زیاد به این آلت کوین ها در میان سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال است. نکته قابل توجه این است که این روند انباشت نهنگ تنها یک اتفاق زودگذر نیست، بلکه یک تلاش هماهنگ است که در ماه های اخیر در حال گسترش است.
Lookonchain جزئیات جالبی را درباره دارایی های انباشته نشان می دهد. یک کیف پول جدید با نام 0xB4aE عمدتا با برداشت 10 میلیون توکن RSS3 به ارزش تقریبی 1.44 میلیون دلار از صرافی OKX موج ایجاد کرد. این تراکنش بر علاقه سرمایه گذاران بزرگ به ارز دیجیتال RSS3 به عنوان رمز ارز کمتر شناخته شده اضافی می کند. به موازات آن، یک کیف پول برجسته دیگر با نام 0xb6a7 به طور قابل توجهی 114227 توکن SSV را از بایننس خارج کرد که ارزشی حدود 1.93 میلیون دلار داشت.
این سرمایه گذار همچنین 2.77 میلیون توکن C98 را از بایننس منتقل کرد که نشان دهنده یک موضع صعودی در مورد این آلت کوین های خاص است. شایان ذکر است که این تراکنش ها نمونه ای از حرکت های استراتژیک نهنگ ها است که معمولا با هدف استفاده از پویایی بازار به نفع خود انجام می شود.

تگ ها