همکاری سندباکس و Cube Entertainment در متاورس

همکاری سندباکس و Cube Entertainment در متاورس
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:3 دقیقه

زیرمجموعه بازی‌ های متاورس Animoca Brands، The Sandbox با شرکت Cube Entertainment کره جنوبی در تلاشی بلندپروازانه با هدف گسترش فرهنگ کره‌ای از طریق متاورس در سراسر جهان از طریق توسعه دارایی‌ های دیجیتال، همکاری خواهند کرد.

2 مارس 2022، The Sandbox، یک دنیای مستقل مجازی غیرمتمرکز بازی‌ های پیشرو و یکی از شرکت‌ های تابعه Animoca Brands، از همکاری با Cube Entertainment برای گسترش K-Culture (محتوای فرهنگ کره‌ای) در سطح جهانی با ایجاد فضای مجازی مشترک و توسعه دارایی ‌های دیجیتال خبر داد.

موسیقی عامه پسند کره ای، کی پاپ از کره جنوبی سرچشمه گرفته است و از ابتدا در جاهایی مانند چین و ژاپن و اکنون سراسر جهان طرفداران زیادی را بخود جذب کرده است.
این مشارکت بر همکاری دقیق برای گسترش کسب و کار در مورد متاورس و NFT تمرکز دارد که با تأسیس «AniCube»، یک سرمایه گذاری مشترک جدید بین برندهای Animoca که شرکت مادر The Sandbox و Cube Entertainment است، آغاز شده است.
این رویداد مشارکتی با حضور مدیران دو طرف برگزار شد. سباستین بورگت (از بنیانگذاران The Sandbox)، یوهان لی (کارگردان The Sandbox Korea)، سیندی لی (کارگردان The Sandbox Korea)، کانگ سونگک (مدیر عامل شرکت Cube Ent)، آن ووهیونگ (مدیر عامل Cube Ent) و سایر اعضاء این دو شرکت در این ایونت شرکت داشته اند.

Sandbox و the Cube Entertainment همکاری شرکت‌ های مختلفی را به همراه خواهد داشت و رویدادهایی را برای معرفی فرهنگ کره‌ای در متاورس با کسب ‌وکارهایی با عنوان "نه تنها K-POP بلکه K-Culture" از طریق این مشارکت ایجاد خواهند کرد.

فضای فرهنگی مجتمع K-Culture در متاورس متعلق به Cube Entertainment به عنوان اولین قدم این پروژه از اواخر مارس امسال ایجاد خواهد شد. کاربران از سراسر جهان می توانند فرهنگ کره ای را به راحتی در این فضای مجازی مبتنی بر بلاک چین تجربه کنند.

Sandbox پشتیبانی های فنی را برای طرح ریزی و پیاده سازی فضایی در CubeEnt فراهم می کند و محتوای K-Culture را از طریق مشارکت های متعدد با شرکت های کره ای آماده می کند. هنرمندان وابسته در کیوب برای تبلیغ این فضا به آن ملحق خواهند شد.

اقدامات Cube در جهت پیشبرد پروژه

سباستین بورگه، مدر عامل کیوب گفت: شرکت ما در شرف ایفای نقش اصلی برای گسترش فرهنگ کره ای در سراسر جهان نوین متاورس و کلید چهارمین انقلاب صنعتی از طریق مشارکت با The Sandbox خواهد بود و به لطف موج جهانی K-POP، فرهنگ کره ای تأثیر قدرتمندی در تمام بخشهای اقتصاد خواهد داشت.

ما در حال برنامه ریزی برای معرفیK-Culture برای کاربران جهانی در فضای جدید متاورس هستیم. آن ووهیونگ، مدیر عامل Cube Entertainment گفت: ما امیدواریم تلاش های ما برای مشارکت با شرکت های مختلف داخلی برای ایجاد فضای مجازی در Sandbox و محتوای k-pop منحصر به فرد باشد.

در همین حال، Sandbox مادر Animoca Brandsدر حال برنامه ریزی برای ترویج  K-POPو K-Culture با هدف تداوم قراردادهای تجاری در متاورس موجود در اکوسیستم Animoca Brands از طریق سرمایه گذاری مشترک جدید خود به نام AniCube Entertainment می باشد.

درباره  CUBE Entertainment

این شرکت توانایی های بالقوه بسیاری زیر نظر سیستم آموزشی تخصصی در هنرمندان با استعداد پرورش داده است و اکنون شروع به تولید محتوای رقابتی در بازار جهانی کرده است. برنامه ریزی، تولید و ترویج، هر بخش با متخصصان حرفه ای در صنعت تشکیل شده است.

هنرمندان با تجریهCUBE بر اساس سه اصل موسیقایی، محبوبیت و اصالت به عنوان محتوای قابل توجه در بازار موسیقی جهان مورد توجه همگان قرار گرفته‌ اند و CUBE بازار جهانی را هدف قرار داده است،

CUBE در تلاش است تا محتوای عالی و لوکس آسیایی ایجاد کند و آنرا به بهترین شکل به جهان ارائه دهد.
سندباکس یک دنیای گیمینگ غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است که به کاربران امکان می‌دهد توکن ‌های غیرقابل تعویض(NFT) ایجاد و از طریق آن کسب درآمد کنند.

در ژانویه 2022 این شرکت 50 میلیون دلار را برای استارت ‌آپ‌ های نوپایی که به دنبال ایجاد اکوسیستم خود هستند، اختصاص داده است. با این مشارکت، Cube مسئول تهیه محتوای مربوط به فرهنگ کره (K-Culture) از طریق مشارکت های متعدد با شرکت های کره ای خواهد بود و سندباکس پشتیبانی فنی را بر عهده خواهد داشت.
 

تگ ها