همکاری فدرال رزرو با یک شرکت بلاک چین برای پرداخت های فوری

همکاری فدرال رزرو با یک شرکت بلاک چین برای پرداخت های فوری
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

مدیر عامل شرکت Cypherium به کوین تلگراف گفت :این شرکت  تنها شرکت زنجیره بلاکی است که در حال حاضر در نمایشگاه ارائه دهنده خدمات FedNow نشان داده شده است. فدرال رزرو ایالات متحده با شروع آزمایش زیرساخت بلاک چین، پروژه پرداخت های فوری FedNow Service را پیش خواهد برد.

روز سه ‌شنبه 8 مارس فدرال رزرو به طور رسمی نمایشگاه ارائه ‌دهنده خدمات FedNow را با هدف ارائه طیف وسیعی از خدمات به مؤسسات مالی و کاربران برای کمک به اجرای خدمات  FedNow، که در سال 2023 شروع خواهد شد راه اندازی کرده است.

در زمان راه اندازی، این پروژه شامل بیش از 70 نمایه و ارائه دهنده خدماتی است که از پرداخت های فوری پشتیبانی می کنند، از جمله یک شرکت بلاک چین مستقر در نیویورک، که بر راه حل های پرداخت فوری، قابلیت همکاری بلاک چین و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) متمرکز است.

این پلتفرم به دلیل مشارکت در پروژه های بلاک چین، از جمله همکاری با شهرداری شهر سوژو برای توسعه زیرساخت بلاک چین شهرت دارد.

سایر ارائه دهندگان این نمایشگاه شامل خدماتی مانند  سیستم پرداخت فوری بانک نیویورک ملون، سرویس مبادله بیزنسی مسترکارت و ePayments هستند.

همکاری شرکت بلاک چینی Cypherium  با سایر شرکت ها

اسکای گو، مدیر عامل Cypherium به کوین تلگراف گفت: بعنوان تنها شرکت بلاک چینی منتخب، فن آوری Cypherium  قابلیت همکاری با سایر راه‌ حل‌های پرداخت را نیز ممکن خواهد ساخت.

همچنین با ایجاد یک کیف پول دیجیتالی برای کاربران آنها میتوانند به راحتی به خدمات FedNow دسترسی داشته باشند. نیک استانسکو، مدیر بازرگانی FedNow اشاره کرد که مشارکت Cypherium در این پروژه به سازمان ‌ها کمک می‌ کند تا شرکای مورد نیاز خود را شناسایی کرده و با آن ‌ها ارتباط برقرار کنند تا راه‌ حل‌های نهایی مورد نیاز بازار را بسازند.

براساس گزارشهای قبلی کوین تلگراف، هیئت فدرال رزرو ایالات متحده رسماً برنامه های خود را برای انتشار FedNow در سال 2019 با هدف نهایی اجازه به تمام بانک های ایالات متحده برای ارائه پرداخت های فوری به مشتریان خود تا سال 2023 اعلام کرده است.

جدا از FedNow، Cypherium همچنین از سال 2019 عضو شورای پرداخت سریعتر ایالات متحده (FPC) است، سازمانی که هدف آن ارائه یک سیستم پرداخت فراگیر جهانی است. به گفته مدیر عامل Cypherium، تنها شرکت کننده دیگر مرتبط با بلاک چین در FPC شرکت پرداخت بلاک چین ریپل  می باشد.
 

تگ ها