همکاری گروه موسیقی وارنر با توسعه دهنده بازی های بلاک چین

همکاری گروه موسیقی وارنر با توسعه دهنده بازی های بلاک چین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

گروه موسیقی وارنر غول موسیقی با توسعه دهنده بازی های بلاک چین Splinterlands همکاری می کند. این قرارداد به هنرمندانی که با این گروه موسیقی قراردادی امضا کرده اند این فرصت را می دهد تا در پی توسعه صنعت گیمینگ برای کسب درآمد از توکن های ارز دیجیتال استفاده کنند.

مدیرعامل Splinterlands در بیانیه ای گفت: ما در صنعت موسیقی برای برآورده کردن استانداردهای تعیین شده توسط اعضای جامعه وب 3.0 نوآوری خواهیم کرد و از همکاری با وارنر هیجان زده و مشتاق همکاری ‌های جدید در گیمینگ، موسیقی، رمزنگاری، NFTs، DeFi و بلاک چین خواهیم بود.

این قرارداد اولین حرکت گروه وارنر در خصوص تجارت رمزارز نیست. سال گذشته، 2021 این شرکت با Genies برای ایجاد آواتار و ایجاد کالاهای NFT برای هنرمندان وارنر همکاری کرده بود. ژانویه گذشته، گروه وارنر با پلتفرم کلکسیونی دیجیتال Blockparty نیز همکاری و اعلام کرد: فکر نمی‌کنم بتوانیم فرصت عظیم بازی P2E را دست کم بگیریم.

بازی های بلاک چین در حال افزایش است و بازیگران بزرگی در سال 2022 وارد فضا می شوند.Splinterlands در سال 2018 تاسیس شد و این شرکت می گوید بازی کارتی کلکسیونی با تم فانتزی آن روزانه 450000 کاربر را پشتیبانی خواهد کرد. این اولین مشارکت بزرگ موسیقی این شرکت است. هنرمندان گروه وارنر قادر خواهند بود با استفاده از این اپلیکیشن، بازی‌هایی به سبک آرکید و سازگار با موبایل بسازند.

همانطور که The Block در نوامبر 2021 گزارش داد، بازی های بلاک چین در حال افزایش هستند. تقریباً نیمی از معاملات VC به ارزش 3.4 میلیارد دلار در ماه اکتبر در این دسته قرار گرفته است. شرکت‌ های بازی ‌سازی متعددی از جمله غول‌ هایی مانند اسکوئر انیکس به این فن آوری ابراز علاقه کرده‌اند، اگرچه چنین حرکت‌ هایی باعث شکایت برخی از مشتریان آنها شده است.
 

تگ ها