همکاری LBank و Adanian Labsبرای راه اندازی شتاب دهنده دیجیتال در کنیا

همکاری LBank و Adanian Labsبرای راه اندازی شتاب دهنده دیجیتال در کنیا
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

اکوسیستم بلاک چین با ایجاد ثروت برای افراد و رشد سریع اقتصادی برای مردم اکثر کشورهای آفریقایی رفاه را به ارمغان آورده است. با این حال، بسیاری بر این باورند که آفریقا هنوز از پتانسیل فن آوری بلاک چین برای ایجاد یک اکوسیستم استفاده نکرده است، اخیراً علاقه جهانی به بازار بکر آفریقا افزایش یافته است و بسیاری از سرمایه گذاران و شرکت های بزرگ دیجیتال به دنبال سرمایه گذاری در این قاره می باشند.

شرکت دیجیتال LBank به عنوان پیشگام کاربران ارزهای دیجیتال و بلاک چین، فروشگاه های بسیاری را در سراسر آفریقا راه‌ اندازی کرده است و با سایر شرکت های سرمایه‌ گذار آفریقایی مانند آدانیان لبز که تمایل مشابهی برای کمک به کشورهای آفریقایی برای گسترش ارزهای دیجیتال دارند، همکاری خواهند کرد. آدانیان لبز یک شرکت دیجیتال آفریقایی ست که هدف آن ایجاد استارت ‌آپ‌ های مبتنی بر فن آوری در سراسر آفریقا می باشد.

در راستای اجرای اهداف مشترک این همکاری، آلن وی، مدیر عامل LBank و مدیر ارشد اجرایی آدانیان لبز، شانتنو ساکسنا از اولین سرمایه گذاری خود در راستای راه اندازی «برنامه شتاب ‌دهنده دیجیتال» در کنیا رونمایی کرده اند.

«برنامه شتاب ‌دهنده دیجیتال» یا Crypto Accelerator Program برنامه های شتاب دهنده و انکوباتور بلاک چین ابتکاری هستند که به استارت آپ ها و شرکت های در حال توسعه کمک می کند تا با دسترسی به سرمایه گذاران و پشتیبانی کیفیت خدمات خود را توسعه دهند.

ادامه همکاری صرافی ارزهای دیجیتال Lbankدر آفریقا

مدیر عامل LBank همچنین اعلام کرد که این صرافی ارزهای دیجیتال به همکاری های استراتژیک خود ادامه خواهد داد. او افزود که LBank آماده ملاقات با سازمان ‌ها و مؤسسات آفریقایی در راستای تنظیم قوانین و ارائه خدمات آموزشی برای بهبود و گسترش صنعت دیجیتال خواهد بود.

همچنین این صرافی برتر ارز دیجیتال با تعهد خود به مشارکت در ایجاد جامعه دیجیتال و آموزش، از استارت ‌آپ ‌های دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. از این رو، LBank در حال تنظیم یک سطح کاملاً جدید از توسعه فن آوری در کنیا می باشد و هر ماه جلساتی با نام "روزهای دیجیتال LBank وAdanian" در سراسر آفریقا برگزار خواهد شد.

درباره صرافی LBank

صرافی LBank، که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلتفرم تجارت جهانی برای دارایی های دیجیتال است که خدمات امن دیجیتال، تجارت بازارهای مشتقه و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را به کاربران ارائه می کند. این پلتفرم با بیش از 6.4 میلیون کاربر در بیش از 210 نقطه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

همچنین LBank دارای خط مشی های هویت یابی کاربران،KYC و قوانین ضد پولشویی،AML  می باشد اما به دلیل موانع نظارتی، خدماتی را برای شهروندان ایالات متحده ارائه نمی کند. این صرافی دارای اپلیکیشن های موبایل اندروید و iOS و همچنین یک برنامه دسکتاپ برای ویندوز می باشد.
 

تگ ها