وضعیت کاردانو با نزدیک تر شدن هاردفورک واسیل

وضعیت کاردانو با نزدیک تر شدن هاردفورک واسیل
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کاردانو، در به ‌روزرسانی ‌های توسعه هفتگی خود، بین 9 تا 18 سپتامبر شاهد رشد اکوسیستم خود بوده است. براساس گزارش، 98 پروژه جدید بر روی بلاک چین راه اندازی شده که بیانگر افزایش 4 درصدی نسبت به 94 پروژه راه اندازی شده در شبکه در هفته قبل می باشد.
با افزایش 2 درصدی بین 9 تا 18 سپتامبر، تعداد توکن های بومی در کاردانو به 6.1 میلیون افزایش یافت. علاوه بر این، از زمان راه ‌اندازی تعداد کل تراکنش ‌های انجام ‌شده در بلاک چین به 50 میلیون رسیده است که در هفته گذشته 1 درصد افزایش یافته است.

از 20 آگوست، قیمت کاردانو در محدوده ثابت معامله شده که به تعویق افتادن مکرر هارد فورک واسیل نسبت داده شده است. با توجه به برنامه ریزی برای ارتقا در 3 روز آینده، احتمالا کاردانو از روند نزولی خود بهبود یافته و رشد خواهد کرد. پس از تکمیل موفقیت ‌آمیز و آزمایش‌ های گسترده به‌ علاوه آمادگی تایید شده جامعه، 22 سپتامبر به عنوان زمان ارتقاء واسیل اعلام شده است.

آماده سازی هارد فورک از ماه ها قبل شروع شده که از جمله این مقدمات، راه اندازی زنجیره تراکنش ها در کاردانو بوده است. هارد فورک واسیل آخرین راه حل منتشر شده برای حل بسیاری از مشکلات مربوط به شبکه کاردانو است. هدف از به‌ روزرسانی جدید، تضمین دوام طولانی مدت شبکه و تسهیل رشد اکوسیستم است.

آنالیز آنچین شبکه کاردانو

انجمن کاردانو در حال آماده شدن برای هارد فورک واسیل است که مقیاس‌ پذیری و قابلیت استفاده از شبکه غیرمتمرکز را افزایش خواهد داد. با وجود نوسانات مداوم مارکت و کاهش قیمت بیت کوین، طبق پیش بینی کارشناسان به ‌روزرسانی شبکه به احتمال زیاد باعث افزایش قیمت کاردانو خواهد شد.

از سوی دیگر، میزان کاربران فعال روزانه با عملکرد قیمت دارایی مرتبط است. بدون هیچ اقدام مثبتی در قیمت کاردانو بین 9 و 18 سپتامبر، آدرس های مرتبط کاهش یافته اند طبق داده‌ های سنتیمنت، 15 درصد کاهش در آدرس‌ های فعال روزانه کاردانو در یک هفته ثبت شده است.

در آماده سازی برای هارد فورک، سهامداران کاردانو انباشت کوین را در سه ماه گذشته افزایش داده اند. تعداد آدرس هایی که بین 10.000 تا 100.000 کوین کاردانو در 90 روز گذشته 7 درصد افزایش یافته که دلیل دیگر یک افزایش صعودی است.

همچنین، شاخص آدرس‌ های کاردانو که دارای بین 100.000 تا 1.000.000 کوین کاردانو هستند در مدت مشابه 2 درصد افزایش یافته اند. با این حال، از سوی دیگر نهنگ‌ های بزرگتری که بیش از 1 میلیون کاردانو دارند، به تدریج کاردانو خود را کاهش داده اند.

مایکل ون د پوپ، کارشناس معاملات ارز دیجیتال، معتقد است که کاردانو در حول و حوش هارد فورک واسیل به سمت 1 دلار حرکت خواهد کرد. به گفته وی؛ این دارایی قبل از به ‌روزرسانی شاهد هیچ حرکت صعودی نبوده است.