پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای استرالیا

پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای استرالیا
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بر اساس گزارش  دآسترالین، OTR، یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ، به زودی پشتیبانی از پرداخت ‌های بیت ‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در تمام مناطق استرالیای جنوبی فعال خواهد کرد. مشتریان به زودی می توانند هزینه سوخت را در 170 ایستگاه خدمات واقع در ایالت که شامل مناطق روستایی و کلان شهرها ست، به ارز دیجیتال بپردازند.

OTR  همچنین اخیرا چندین فروشگاه زنجیره ای در ویکتوریا افتتاح کرده است که نحوه دسترسی پرداخت های دیجیتال در آنها هنوز مشخص نیست. سایر برندهایی که همگام با فروشگاه ‌های OTR فعالیت می ‌کنند، مانند Subway و Oporto، می ‌توانند روش پرداخت جدید دیجیتال خود را فعال کنند.

 نحوه پرداخت دیجیتال به مشتریان اجازه خواهد داد تا بتوانند غذا و نوشیدنی را در ارزهای دیجیتال خریداری کنند. انتظار می‌رود این اقدام پذیرش ارزهای دیجیتال در استرالیا را تسریع کند.

بر اساس نظرسنجی اخیری که توسط فایندر منتشر شده است، تقریباً 18 درصد استرالیایی ها دارای ارزهای دیجیتال هستند. این کشور سومین نرخ بالای پذیرش را در جهان دارد.

براساس گزارش U.Today، دولت استرالیا در حال حاضر در حال کار بر روی یک چارچوب نظارتی قوی ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از تلاش خود برای بازنگری سیستم پرداخت این کشور می باشد.

همچنین هنگامی که در استرالیا ارز دیجیتال می‌خرید، تا زمانی که با ارز فیات (دلار استرالیا، دلار آمریکا، پوند انگلیس و غیره) خرید می‌کنید، مالیاتی بر شما تعلق نمی‌گیرد.

پمپاژ گاز برای بیت کوین

پر کردن باک ماشین با پرداخت بیت کوین چیز جدیدی نیست. یک پمپ بنزین مستقر در کلرادو از اوایل سال 2014 شروع به پذیرش بزرگترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین کرده است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، فروشگاه بزرگ آمریکایی Sheetz نیز امکان پرداخت با بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال را با همکاری استارت آپ فلکسا تحت حمایت صرافی ارزهای دیجیتال جمینی فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت ارزهای دیجیتال به سایت ارزسنج مراجعه کنید.

آگوست گذشته، چندین اپراتور کیوسک ارزهای دیجیتال با همکاری Circle K، دستگاه های خودپرداز بیت کوین را در سراسر نیویورک نصب کرده اند. ارز دیجیتال بیت کوین به پرداخت در بخش انرژی محدود نمی شود. براساس گزارشU.Today ، غول انرژی ExxonMobil  ایالت متحده شروع به اجرای آزمایشی تبدیل گاز فلر به انرژی برای استخراج بیت کوین نموده است.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیهو همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.

تگ ها