پذیرش بیت کوین از طرف تجار السالوادور

پذیرش بیت کوین از طرف تجار السالوادور
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) توسط تجار السالوادور مورد پذیرش قرار گرفته است و اکنون به عنوان یک دارایی محبوب شناخته می شود. اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، می دانید که السالوادور یکی از کشورهایی است که از رمز ارز بیت کوین حمایت می کند. بر اساس بیانیه مطلوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، کیف پول بیت کوین و پلتفرم API Blink که قبلا به عنوان کیف پول ساحلی بیت کوین شناخته می شد، همکاری جدیدی با Distribuidora Morazan دومین توزیع کننده بزرگ کالاهای مصرفی در السالوادور اعلام کرد و بیت کوین به دنبال این خبر یک رشد قیمتی را تجربه کرد.
توجه داشته باشید که این همکاری بین Blink و Distribuidora Marazan راه را برای یک برنامه آزمایشی هموار کرده است که به توزیع کنندگان اجازه می دهدارز بیت کوین را از یک بخش انتخابی از پایگاه مشتری گسترده خود که شامل بیش از 40 هزار تاجر است، قبول کند و به رسمیت بشناسد. اکنون بیش از 40 هزار تاجر می توانند از بیت کوین به عنوان ارزی برای مبادلات خود استفاده کنند.
اگر قوانین کشورها درباره ارزهای دیجیتال را مطالعه کرده باشید، احتمالا می دانید که هر کشور قوانین و چارچوب مشخصی را برای بازار کریپتو تعیین کرده است که افراد باید با رعایت این قوانین، معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهند. السالوادور نیز قوانین مشخصی برای فعالیت در بازار رمز ارزها مشخص کرده است که افراد ساکن در این کشور در چارچوب مشخصی فعالیت می کنند.
ارز بیت کوین یکی از برترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو است که امروزه در مبادلات مالی بین المللی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل تاجران نیز می توانند از بیت کوین برای مبادلات بین مرزی خود استفاده کنند. کشور السالوادور تاجران زیادی دارد که این تاجران ارز بیت کوین را به عنوان ارزی برای مبادله پذیرفتند.