پذیرش پرداخت های دیجیتال در شرکت خودروهای لوکس سنگاپور

پذیرش پرداخت های دیجیتال در شرکت خودروهای لوکس سنگاپور
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

توزیع‌ کننده خودروهای لوکس سنگاپور، EuroSports Global، پرداخت ‌های ارز دیجیتال برای خودروهای موتوری لامبورگینی و آلفارومئو را آغاز کرده است. با توجه به نیاز شرکت برای پرداخت ‌های دیجیتال و همچنین برای کاهش کارمزد تراکنش‌ ها و ساده‌ سازی تراکنش ‌های بین ‌المللی، شرکت خودرو سازی EuroSports شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال کرده است.

EuroSports با شرکت پرداخت دیجیتال، Fomo Pay، برای پذیرش پرداخت‌ های دیجیتال خود در بیت کوین، اتریوم، تتر و یو اس دی کوین همکاری نموده است. مدیرعامل موسسه پرداخت فومو پی، لوئیس لیو، اظهار داشت که این شرکت مجوز پرداخت رمز دیجیتالی را از مقامات پولی سنگاپور، MAS در سپتامبر 2021 دریافت کرده است، همچنین این شرکت خدمات واسطه ای بسیاری را برای شرکت های لوکس آسیایی انجام داده است.

علیرغم هشدارهای مقامات پولی سنگاپور مبنی بر اینکه تجارت ارزهای دیجیتال پرخطر است، بسیاری از سرمایه گذاران منطقه اکنون ارزهای دیجیتال را برای پرداخت می پذیرند. شری گو، مدیر صرافی ارز دیجیتال لونوی سنگاپور، مستقر در لندن، اعلام کرد: سنگاپور با توجه به شهرت آن به عنوان یک مرکز مالی جهانی با محیط تجاری مترقی یکی از بازارهای کلیدی لونو است، که بین مارس 2021 و فوریه 2022 شاهد رشد سالانه بیش از 40 درصد در پایگاه کاربران خود بوده است.

رویکرد شرکت های پرداخت ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال از طریق شرکت ‌هایی مانند BitPay  به سرمایه گذاران امکان می دهد پرداخت ‌ها را با ارزهای دیجیتال متعدد بپذیرند که رونق تجارت بانک‌ های سنتی را کاهش می دهد. به گفته دیلویت ارائه ‌دهنده خدمات پرداخت حرفه‌ای در جهان، یک واسطه تبدیل ارزهای دیجیتال و فیات به بیزنس ها اجازه می دهد تا پرداخت های دیجیتال را بدون نگهداری بیت کوین در ترازنامه خود پردازش کنند که در کوتاه‌ مدت به جذب کاربران بیشتر کمک می ‌کند.

ولی همچنان بیزنس باید بررسی ‌های هویت شناسی مشتری،KYC و مبارزه با پولشویی،AML را انجام دهد و با محدودیت ‌های تحریمی ایالات متحده توسط دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی،OFAC مطابقت داشته باشد.

امنیت بیشتر در بلاک چین

تامین مالی غیرمتمرکز نیز مدل های سنتی استقراض و وام را مختل می کند. قراردادهای هوشمند در بلاک چین اتریوم و شرایط مبادله وام‌ دهی همتا به همتا به جای قرارداد با یک نهاد متمرکز مانند بانک در بلاک چین رمزنگاری می شود.

هنگام درخواست وام بانکی، بانک مشخصات مالی شما را ارزیابی و این اطلاعات را برای تعیین نرخ بهره و کارمزد وام استفاده می کند. همچنین مدیرعامل BitPay می ‌گوید: بانک ‌ها هزینه‌ های زیادی را از کاربران خود دریافت می‌ کنند. با بیت کوین، کاربران می توانند بسیاری از نیازهای پرداخت روزانه خود را رفع و کارمزدهای بانکی خود را حذف نمایند.

اما در بلاک چین امتیاز اعتباری کاربر در یک دفتر کل جهانی غیرمتمرکز و ایمن قرار دارد که به کاربر یک رتبه اعتباری بین ‌المللی می ‌دهد که این تنها بخشی از قدرت بلاک چین در مورد وام دادن است. شرکتی به نام بلوم امتیازهای اعتباری را به بلاک چین می آورد و زیرساخت هایی را برای مدیریت هویت و ریسک ایجاد می کند.

شرکت دیگری به نام SALT Lending به کاربران امکان می دهد که در مقابل هرگونه وثیقه ارزهای دیجیتال وجه قرض بگیرند و کاربر برای گرفتن وام باید توکن های SALT را خریداری کند.
 

تگ ها