پذیرش کمک های مالی Dogecoinو Shiba Inu در دانشگاه کوئینسی

پذیرش کمک های مالی Dogecoinو Shiba Inu در دانشگاه کوئینسی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

دانشگاه کوئینسی، یک دانشگاه خصوصی مستقر در ایلینویز، اعلام کرده است که پذیرش کمک های مالی با ارزهای دیجیتال، از جمله توکن های الهام گرفته از میم Dogecoin (DOGE) و رقیب خود Shiba Inu (SHIB) را آغاز کرده است.
در اطلاعیه ای، دانشگاه کوئینسی اعلام کرد که به عنوان یک موسسه خیریه ارزش کامل مشارکت ها را دریافت خواهد کرد و این کمک های ارز دیجیتال از مالیات کسر خواهند شد. با این حال، کمک های کسر مالیاتی نمی‌توانند ناشناس بمانند، زیرا اهداکنندگان باید نام، آدرس و ایمیل خود را ارائه کنند تا مبلغ هدیه از مالیات کسر شود.
در مجموع دانشگاه، 32 رمزارز مختلف از جمله توکن های پیشرو مانند  BTC، ETH ،LTC  و همچنین ارزهای دیجیتال الهام گرفته از میم را می پذیرد.

 به نقل از مت برگمن، مدیر ارشد توسعه در این موسسه، اعلام شده است: افراد بیشتری در حال سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هستند و ما به این زودی شاهد کاهش سرعت آن نخواهیم بود. دانشگاه کوئینسی، QU همیشه به دنبال راه حلهایی برای تسهیل کمکها برای حمایت از دانشجویان و پروژ های تحقیقاتی است.

دانشگاه در بیانیه خود خاطرنشان کرد که 46 میلیون آمریکایی، تقریباً 22 درصد از جمعیت بزرگسال ایالات متحده، صاحب ارزهای دیجیتال هستند و اولین هدیه رمزارز در سال 2014 به دانشگاهPuget  به ارزش 10.000 دلار اهدا شده است.

قابل ذکر است که کمک‌های ارزهای دیجیتال با خیریه Fidelity، بزرگترین اهداکننده در ایالات متحده، در سال 2021 بیش از 1000 درصد افزایش یافته است. این سازمان 331 میلیون دلار از دارایی های دیجیتال از طریق وجوه اهدا شده دریافت کرده است، همچنین این دانشگاه در سال 2020 مبلغی به ارزش 28 میلیون دلار هدیه دریافت کرده است.

جامعه سرمایه گذاران اولیه DOGE برای انجام پروژه های بشردوستانه معروف بوده است. همچنین در سال 2014 پس از جمع آوری بیش از 25.000 دلار DOGE برای حضور تیم سورتمه جامائیکا در بازی های المپیک زمستانی در سوچی نیز خبرساز شده بود.
 

تگ ها