پرداخت شهریه مدارس دبی در بیت کوین و اتریوم 

پرداخت شهریه مدارس دبی در بیت کوین و اتریوم 
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

از آنجایی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ۲ تریلیون دلار رسیده است و پذیرش ارزهای دیجیتال در سراسر جهان با قوانین تنظیمی دولتها رو به گسترش می باشند، یک مدرسه در دبی اقداماتی را برای ورود ارزهای دیجیتال به بخش آموزش انجام داده است.

براساس گزارش عربین بیزنس در 28 مارس، Citizens School که به طور رسمی در سپتامبر 2022 شروع به کار خواهد کرد، اولین مدرسه در خاورمیانه خواهد بود که پرداخت شهریه های خود را در بیت کوین و اتریوم خواهد پذیرفت. این مدرسه از طریق ادغام با یک پلتفرم دیجیتال که به طور خودکار ارز دیجیتال را به درهم امارات متحده عربی (AED) تبدیل می کند، پرداخت ها را پذیرش خواهد کرد.برای اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوین و اتریوم به سایت ارزسنج مراجعه کنید.

این اقدام به دنبال تصویب اولین قانون تنظیم دارایی های دیجیتال توسط دولت دبی به هدف ترویج رشد صنعت با ارائه یک چارچوب قانونی ایمن و پیشرفته به سرمایه گذاران صورت گرفته است.

دکتر عادل الزارونی، موسس مدرسه Citizens School ، در خصوص تصمیم این موسسه آموزشی برای آغاز پذیرش ارزهای دیجیتال گفت: چندی پیش، ارزهای دیجیتال فقط یک اصطلاح در میان سرمایه گذاران خبره بوده است، اما امروزه ارزهای دیجیتال به جریان اصلی تجارت تبدیل شده اند و سیستم مالی سنتی را به مرور تغییر خواهند داد.

به گفته او، حرکت به سمت گسترش صنعت ارزهای دیجیتال بخشی از تلاش های مدرسه برای آموزش کودکان به منظور تبدیل شدن به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فردا خواهد بود، وی افزود: عصر آینده عصر دیجیتال جهانی است.

اقدامات دبی در جهت پذیرش ارزهای دیجیتال

 دبی اخیراً از اولین رستوران همبرگر ارز دیجیتال خود را در دوج کوین راه اندازی کرده است. دوج برگر به کاربران این امکان را می دهد که با استفاده از دوج کوین، بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ارز دیجیتال کریپتو، ریپل، دلاربایننس و حتی شیبا پرداخت های خود را انجام دهند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان نیز اخیرا مجوز دارایی دیجیتال دبی را دریافت کرده است که بایننس اجازه می‌دهد تا در مدل بازار دارایی‌ های دیجیتال «مقیاس آزمون تطبیق» دبی به عنوان بستری برای توسعه آینده در سراسر خاورمیانه فعالیت کند.

بایننس علاوه بر فعالیت در بازار دیجیتال دبی، برای توسعه استعدادهای جدید، یک مرکز فن آوری بلاک چین در مرکز تجارت جهانی دبی ایجاد خواهد نمود. در همین حال، بازار ارزهای دیجیتال به گسترش خود ادامه داده اند و اخیراً بازار ازش 2 تریلیون دلاری خود را به دلیل رشد قابل ‌توجه ارزهای رمزپایه اصلی، از جمله بیت‌ کوین و اتریوم، باز پس گرفته است.
آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها