پرداخت قبوض خدماتی با ارزهای دیجیتال در چندلرِ آریزونای ایالات متحده 

پرداخت قبوض خدماتی با ارزهای دیجیتال در چندلرِ آریزونای ایالات متحده 
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

شهر چندلر، آریزونا به شهروندان خود این امکان را می دهد تا قبوض آب و برق خود را با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پرداخت کنند. با توجه به اینکه بسیاری از دارایی های دیجیتال ذکر شده از ابتدا برای خدمت به عنوان ابزار پرداخت برای کالاها و خدمات طراحی شده اند، این اقدام در راستای تقویت فضای پرداخت ارز دیجیتال انجام شده است.

در واقع ارزهای دیجیتال برای کنار گذاشتن کارت‌ های اعتباری، چک و ارزهای فیات ساخته شده اند. اگرچه با توجه به اینکه بسیاری از آنها با نوسانات شدید همراه هستند، پذیرش و راه اندازی گزینه پرداخت تا کنون دشوار بوده است.

نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال بدان معناست که شرکت ها در معرض خطر از دست دادن سود اولیه خود هستند. بنابراین، شرکت های بسیاری با پرداخت ‌های دیجیتال احساس امنیت نمی کنند و هر لحظه امکان دارد با نوسان بازار ارزش آن کمتر شود. با تمام این تفاسیر شهر چندلر اکنون این کار را انجام می دهد تا بتواند ارزهای دیجیتال را به عنوان یک ابزار پرداخت جدی بپذیرد.

اهداف و روش های پرداخت دیجیتال

مارک استوارت یکی از اعضای شورای شهر چندلر در مصاحبه ای اظهار داشت: ما در حال کاشت بذر درختانی هستیم که قرار است 10/20 سال آینده رشد کنند. همچنین سالانه بیش از یک میلیون دلار هزینه کارت اعتباری است که اگر آن پول را پس انداز شود می تواند در طولانی مدت تبدیل به یک سرمایه ایالتی شود.

مشتریانی که به دنبال پرداخت با ارزهای دیجیتال هستند می توانند این کار را از طریق PayPal انجام دهند. آنها باید گزینه ارزهای دیجیتال را انتخاب و پرداخت خود را انجام دهند. اگر شخص مورد نظر دارای دارایی دیجیتال کافی در حساب خود برای پوشش صورتحساب های خود باشد، می تواند ارزهای دیجیتال را برای پوشش هر گونه خدمات انتخابی استفاده نماید.

همچنین براساس توضیحات معاون مدیر شهری و مدیر ارشد مالی شهر، گزینه پرداخت ارزهای دیجیتال پی پال از ماه مارس در دسترس ساکنان قرار گرفته است. او گفت: پی پل تبدیل پرداخت ارز دیجیتال را انجام داده و ارزش پرداخت را به دلار به ادرس دیجیتال مورد نظر ارسال می کنند، در نتیجه هر گونه ریسک نوسان مارکت دیجیتال را برای شرکت های دیجیتال چندلر از بین می برند.

با انتخاب ارزهای دیجیتال در پی پل، آنها ارز دیجیتال مورد نظر را بر اساس ارزش بازار در آن زمان به دلار تبدیل می کنند که کارمزد بسیار کمتری در مقایسه با کارمزد کارت اعتباری دارد.
چندلر یکی از اولین شهرهای آریزونا است که گزینه های پرداخت ارزهای دیجیتال را به شهروندان ارائه می دهد.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، دوره جامع پرایس اکشن و تحلیل تکنیکال و همچنین برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیهو همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.

تگ ها