پلتفرم Dello، راه حل ساده پرداخت های دیجیتال

پلتفرم Dello، راه حل ساده پرداخت های دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

از آنجایی که ارزهای دیجیتال به سرعت در حال رشد می باشند، کسب ‌وکارها در تلاش برای یافتن راهکارهایی برای برآورده کردن نیاز کاربران خود می باشند. از سوی دیگر کاربران نیز تمایلی به نگهداری از ارزهای دیجیتال در کیف پول خود ندارند و ترجیح می دهند از ارزهای دیجیتال برای خرید محصولات و خدمات روزمره استفاده کنند. خرده فروشان باهوش نیز با شناسایی نیاز کاربران خود به روشی آسان و ایمن نیاز خواهند داشت.

بدین ترتیب؛ Dello، شرکت فین ‌تک مستقر در مونترال، تصمیم گرفته است تا پرداخت ‌های دیجیتال را در دسترس همگان قرار دهد. در جستجوی یک روش دیجیتال به عنوان یک راهکار پرداخت، Dello امکان پرداخت دیجیتال را برای صاحبان کسب وکار فراهم کرده است تا بدون پیچیدگی‌ و چالش‌ های نظارتی اکوسیستم های بلاک چین، وارد مرحله پرداخت دیجیتال شوند.

Dello، سیستم POS دیجیتال نوآورانه است که امکان پرداخت های یکپارچه دیجیتال را برای کاربران سراسر جهان فراهم کرده است. راهکار پرداخت دیجیتال Dello در مرکز فرآیند تراکنش بین کاربر و بیزینس قرار می گیرد و نیاز به واسطه را از بین می برد و فرآیند پرداخت شفاف را تضمین می کند.

روش های استفاده از پلتفرم پرداخت Dello

کاربر با استفاده از ارز دیجیتال انتخابی خود، محصولی را خریداری می کند. تراکنش به راحتی، ایمن و کارآمد با استفاده از یک کد QR در سیستم POS Dello در دسترس خواهد بود. پلتفرم با دریافت ارزهای دیجیتال آنرا با ارز فیات مبادله می کند و ارزش دلاری یا هر ارز فیات دیگر مربوطه را به حساب تاجر منتقل می کند. استفاده از بیت کوین یا بیت کوین لایتنینگ در دسترس هر دو طرف می باشد و این فرآیند با پلتفرم Dello ساده و بدون ریسک خواهد بود.

مدیر عامل پلتفرم پرداخت Dello، در 29 ژوئن درخصوص اهداف پلتفرم توضیحاتی به CBDC ارائه کرده است؛ براساس اظهارات وی هدف پلتفرم شکستن الگوی متعارف بین مشتری و تاجر در راستای تسهیل پرداخت دیجیتال و تعامل آسان با بازار می باشد.

وی همچنین افزود که استفاده از سرویس پرداخت پلتفرم Dello برای کسب‌ وکارها هیچ کارمزد پنهانی نخواهد داشت و کارمزد تراکنش های Dello بین 1.25 تا 0.1 درصد خواهد بود که نسبت به نرخ‌ های کارمزد نسبتاً بالای کارت ‌های اعتباری گزینه بسیار مطلوبی خواهد بود.

بر اساس تحقیقات اخیر، 51 درصد از دارندگان ارزهای دیجیتال تمایل بیشتری به خرید از تاجرانی دارند که ارزهای دیجیتال را می ‌پذیرند.Dello  امکان تعامل با کاربران سراسر جهان را برای بیزینس ها فراهم می کند. علاوه بر این، تراکنش‌ های بین‌ المللی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد پیامدهای مالیاتی یا نرخ مبادله به ارز تاجر تبدیل و پردازش می ‌شوند.

همچنین Dello به از بین بردن خطر تقلب در بازپرداخت وجه نیز کمک می کند و برخلاف خرید با کارت اعتباری، پرداخت‌ های انجام شده از کیف پول دیجیتال مشتری غیرقابل برگشت خواهد بود.

Delloهمچنین گواهینامه دقیق کسب و کار خدمات پولی، MSB توسط مقامات دولتی را بدست آورده است. کسب و کارها برای استفاده از خدمات پرداخت دیجیتال هم اکنون می توانند در وب سایت Dello ثبت نام نمایند.
 

تگ ها