پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین از طرف کارشناس معروف ارز دیجیتال

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین از طرف کارشناس معروف ارز دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

Doctor Profit، کارشناس معروف ارزهای دیجیتال و تحلیلگر بازار، پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای در مورد بیت‌کوین (BTC) انجام داده و ادعا می‌کند که این ارز دیجیتال در ماه‌های آینده برای افزایش صعودی قابل توجهی آماده است. علی‌رغم عدم قطعیت‌های اخیر در بازار، Doctor Profit به پتانسیل بلندمدت BTC اطمینان دارد و بر اهمیت کوچک‌نمایی و در نظر گرفتن روندهای بازار گسترده‌تر تأکید می‌کند.

بیت کوین به 90000 دلار می رسد؟

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 25800 دلار معامله می شود که یک الگوی راکد در محدوده بین 25700 تا 26200 دلار نشان می دهد. تلاش اخیر این ارز دیجیتال برای تثبیت بالای 27000 دلار و پیشی گرفتن از قوی ترین مقاومت خود در 28000 دلار ناموفق بود. علاوه بر این، بازار بیت کوین در هفته‌های اخیر نشانه‌هایی از ترس و خروج از بازار را به نمایش گذاشته است که با نوسانات کم و حجم معاملات مشخص می‌شود. در نتیجه، بیت کوین شتاب صعودی قبلی خود را از دست داده است و در انتظار کاتالیزوری است که می تواند مسیر صعودی آن را دوباره محیا کند. در این مورد، Doctor Profit ضمن اذعان به امکان دستکاری بیشتر بازار، طرح‌های پمپاژ و تخلیه، و انتشار ترس، عدم اطمینان و شک (FUD)، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند انعطاف‌پذیری خود را حفظ کرده و در این شرایط چالش برانگیز حرکت کنند. به گفته Doctor Profit، دو عامل حیاتی افزایش بیت کوین را به قیمت های بالا سوق می دهد. اولاً، رویداد نصف شدن آینده، پدیده‌ای که هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و از نظر تاریخی یک چرخه صعودی را در BTC با دقت قابل‌توجهی آغاز می‌کند. دوم، تایید پیش‌بینی‌شده یک صندوق قابل معامله در بورس بلک راک (ETF)، که می‌تواند سرمایه‌گذاران نهادی را جذب کند و به جنون BTC دامن بزند.Doctor Profit  به ارتباط جالبی بین تایید ETF BlackRock و نصف شدن BTC اشاره می کند. آخرین مهلت برای ETF BlackRock در ماه مارس است، فقط یک ماه قبل از نصف شدن پیش بینی شده. این همزمانی، از نظر Doctor Profit، زمینه را برای بازار صعودی «ETF، مؤسسه، BTC FOMO» فراهم می‌کند و به طور بالقوه دوره‌ای از حرکت صعودی قابل توجه را آغاز می‌کند. Doctor Profit بر اساس تحلیل و روند تاریخی خود، یک پمپ BTC ناگهانی را بالای 30000 دلار، با اهداف اولیه بین 40000 تا 45000 دلار در سال 2023 پیش بینی می کند. و اهداف خوش بینانه بیش از 150000 دلار.

قیمت بیت کوین برای تثبیت جانبی تعیین شده است:

در کوتاه‌مدت، Doctor Profit پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین تا هفته بعد تثبیت شود. با حجم معاملات کمتر و انتشار داده های کمتر، انتظار می رود بازار آرام بماند. او دو استخر نقدینگی را در اطراف منطقه 28500 دلاری، همسو با MA50 و MA100 روزانه، به عنوان سطوح حیاتی برای نظارت شناسایی می کند. علاوه بر این، او به یک استخر نقدینگی در حدود 25200 دلار اشاره می کند که می تواند برای کسب سود سریع از طریق اسکالپ های بلند مدت و کوتاه مدت استفاده شود.Doctor Profit  با تکیه بر داده های تاریخی، شهرت ماه سپتامبر را به عنوان یک ماه چالش برانگیز برای سهام و بیت کوین عنوان میکند. او نسبت به نادیده گرفتن این روند تاریخی هشدار می دهد و به سرمایه گذاران هشدار می دهد که فرض کنند شرایط فعلی بازار متفاوت است. الگوهای نمودار، پویایی نقدینگی، عوامل روان‌شناختی و چرخه بیت‌کوین همگی به سمت یک مسیر نزولی اشاره می‌کنند که نیاز به احتیاط و آمادگی را نشان می‌دهد.