پیش بینی حرکت بعدی بیت کوین توسط JPMorgan

پیش بینی حرکت بعدی بیت کوین توسط JPMorgan
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

در جدیدترین گزارش تحقیقاتی، غول مالی JPMorgan Chase & Co اخیراً نظرات خود را در مورد بیت کوین و بازار کریپتو به اشتراک گذاشته است. بلومبرگ با استناد به داده های شرکت خدمات مالی گزارش داد که فاز روند نزولی کنونی در بازار کریپتو ممکن است به پایان خود نزدیک شود. به گفته این موسسه بانکی، شایان ذکر است، کاهش شتاب بازار که عمدتاً به یک سری تحولات قانونی و نظارتی مثبت نسبت داده می شود که در نهایت قدرت خود را از دست داد، در آخرین مرحله خود قرار دارد.

پویایی بازار و پیش بینی های آینده:

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان، وضعیت را تحلیل کرد و کاهش علاقه باز به قراردادهای آتی بیت کوین بورس کالای شیکاگو (CME) را برجسته کرد. در حوزه مالی، زمانی که سود باز، که منعکس کننده قراردادهای آتی تسویه نشده و فعال انباشته در صرافی ها است، سقوط می کند، اغلب نشانه روند تضعیف قیمت است. در نتیجه، این گزارش پیشنهاد می‌کند: «ما در کوتاه‌مدت شاهد نزولی محدود برای بازارهای کریپتو هستیم». دامنه کریپتو در ماه‌های اخیر شاهد افزایشی بوده است. این افزایش را می توان به برنامه های متعددی نسبت داد که عمدتاً توسط BlackRock Inc هدایت می شود و هدف آن راه اندازی اولین صندوق های سرمایه گذاری شده در مبادلات بیت کوین در ایالات متحده است. رای دادگاه مساعد برای آزمایشگاه ریپل در رویارویی قانونی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) نیز به افزایش بیشتر احساسات بازار کمک کرد. با این حال، بر اساس این گزارش، شور اولیه در حال کاهش است. فعالان بازار در حال حاضر در حالت انتظار هستند و در انتظار تاییدیه ETF بیت کوین در لحظه هستند. در همین حال، طبق این گزارش، درخواست تجدیدنظر قریب الوقوع کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه تصمیم ریپل، که هنوز فاش نشده است، «دوره جدیدی از عدم اطمینان قانونی» را تشدید می کند و واکنش بازار را به تحولات قانونی بعدی افزایش می دهد.

بیت کوین (BTC) آخرین وضعیت قیمت:

تا کنون، بیت کوین همچنان در تلاش برای شکستن بالاتر از یک مقاومت قابل توجه است. این دارایی در 7 روز گذشته بین 25000 دلار و 26000 دلار بوده است و در حال حاضر در زمان نگارش این مقاله با قیمت 25890 دلار معامله می شود. بیت کوین در دو هفته گذشته بیش از 10 درصد کاهش داشته است و در حال حاضر قرمز رنگ است که طی 24 ساعت گذشته نزدیک به 1 درصد کاهش یافته است. در کنار قیمت آن، حجم معاملات روزانه بیت کوین نیز در هفته گذشته کاهش یافته است که نشان دهنده فعالیت معاملاتی کمتر است. حجم معاملات روزانه این دارایی از بیش از 30 میلیارد دلار ثبت شده در جمعه گذشته به 12.1 میلیارد دلار در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.