پیش بینی رالی قیمت از 35 تا 500 هزار دلار برای بیت کوین

پیش بینی رالی قیمت از 35 تا 500 هزار دلار برای بیت کوین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یکی از تحلیلگران برتر بازار یک رالی قیمت از 35 تا 500 هزار دلار را برای قیمت بیت کوین پیش بینی کرده است و شما می توانید با کمک این پیش بینی، بهترین تصمیم را برای خرید و فروش بیت کوین بگیرید! بیت کوین در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد و قدرت خریداران و گاوهای بیت کوین روز به روز در حال افزایش است. همین مسئله باعث می شود تا انتظار داشت قیمت بیت کوین همچنان به رشد خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتر برسد. تارگت 500 هزار دلار نیز برای بیت کوین تعیین شده است!
استفان لیورا که رئیس آموزش سوان بیت کوین است، در حال حاضر پیش بینی هایی را درباره قیمت و آینده بیت کوین ارائه داده است و در این پیش بینی ها گفته است که بیت کوین می تواند وارد رالی صعودی 35 تا 500 هزار دلار شود. همانطور که در جریان هستید، ارز دیجیتال بیت کوین این هفته توانست رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند و به مرز 35 هزار دلار برسد. توجه داشته باشید که سطح 35 هزار دلار از می سال 2022 تا الان لمس نشده بود.
با اینکه خبرهای مثبتی درباره صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس یا همان ETF وجود دارد، استفان لیورا معتقد است که افزایش قیمت بیت کوین تا 35 هزار دلار که اتفاق افتاد، پس زمینه یک رشد قیمتی بزرگ تر است. همچنین استفان لیورا گفته است که تایید شدن یک ETF بیت کوین می تواند ارزش گذاری ارز بیت کوین را تغییر دهد. علاوه بر این، استفان لیورا که یکی از تحلیلگران مشهور در بازار کریپتو است، معتقد است که تایید ETF بیت کوین می تواند در سال 2024 رخ دهد و رالی قیمت 35 تا 500 هزار دلار برای بیت کوین شروع شود.