پیش بینی قیمت بیت ‌کوین توسط آنتونی اسکاراموچی

پیش بینی قیمت بیت ‌کوین توسط آنتونی اسکاراموچی
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بنیانگذار SkyBridge Capital آنتونی اسکاراموچی در مصاحبه خود با مجله بیتکوین اظهار داشته است که احتمالا قیمت بیت کوین به زیر قیمت 17500 دلاری ثبت شده در ژوئن خود باز نخواهد گشت. براساس اظهارات وی ارزش منصفانه این دارایی در وضعیت کنونی 40000 دلار یا تقریبا دو برابر سطح فعلی است.

اسکاراموچی معتقد است که بیت کوین در بلندمدت رشد بسیاری خواهد کرد، به گفته وی؛ با این حال افزایش قیمت بیت کوین یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و احتمالا این افزایش تا پنج سال طول خواهد کشید و مطمئنا همزمان با افزایش ارزش بیت کوین ارزهای بزرگ دیگر از جمله اتریوم نیز افزایش خواهند یافت. طبق اظهارات او، ارزش منصفانه قیمت اتریوم در زمان کنونی 2800 دلار می باشد.

براساس توضیحات اسکارموچی، عملکرد بیت کوین در چند ماه گذشته با توجه به رشد چشمگیر آن در سال گذشته بحث برانگیز نبوده است. ارزش فعلی بیت کوین در سطح 23500 دلار، حدود 66 درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در نوامبر 2021، نزدیک به سطح 70,000 دلار بوده است.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته نوسانات شدیدی را پشت سر گذاشته و کندل روزانه روز گذشته با سایه بسیار بلند و بدنه بسیار کوچک زیر سطح مقاومت بسته شده است. قیمت بیت کوین در 48 ساعت گذشته تا نزدیک سطح مقاومت 25000 دلار افزایش یافته است، با این حال خریداران برای حفظ این سطح مقاومت و تبدیل آن به سطح حمایت ناکام مانده اند. حجم معاملاتی ثبت شده در کندل روز گذشته نیز بیش از دو برابر میانگین یک ماهه بیت کوین بوده است.

به گفته آنتونی اسکاراموچی، با وجود اینکه بدترین وضعیت مارکت نزولی به پایان رسیده است، این دارایی احتمالا همچنان در مدت کوتاهی کاهش خواهد یافت، اما از سطح 17500 دلار پایین تر نخواهد رفت. وی با ارائه توضیحات بیشتر اظهار داشت که Leverage یا اهرم این ارز در چند روز گذشته پاک شده و احتمالا قیمت در چند روز آینده کاهش خواهد یافت.

تحیل قیمت بیت کوین طبق نظر کارشناسان کوین کدکس

بر اساس پیش بینی فعلی کارشناسان کوین کدکس، احتمالا تا 18 آگوست ارزش بیت کوین 10.23 درصد افزایش یافته و به سطح 27243 دلار خواهد رسید. همچنین طبق شاخص های فنی کوین کدکس، در حالی که شاخص ترس و طمع بالاست، احساسات فعلی بازار خنثی است.

بیت کوین در 30 گذشته با 4.68 درصد نوسان قیمت ثابتی را ثبت کرده است، بنابراین به پیش بینی کارشناسان اکنون زمان خوبی برای خرید بیت کوین می باشد.

همچنین مقایسه بیت کوین با سایر نوآوری ها و روندهای مهم تکنولوژیکی یکی از راه های پیش بینی قیمت بیت کوین در بلندمدت است. بدین ترتیب قیمت بیت کوین اگر از مسیر رشد اینترنت یا شرکت های بزرگ فن اوری مانند گوگل و فیس بوک پیروی کند، افزایش بسیاری خواهد یافت.

در بهترین حالت، قیمت بیت‌ کوین تا سال 2025 در صورتی که رشد فیسبوک را دنبال کند، 254687 دلار و در صورتی که همانند اینترنت رشد کند تا سال 2025 به 50202 دلار خواهد رسید.