پیش بینی 8 هزار دلاری برای بیت کوین(BTC)

پیش بینی 8 هزار دلاری برای بیت کوین(BTC)
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یکی از تحلیلگران بازار قیمت 8 هزار دلاری را برای بیت کوین(BTC) پیش بینی کرده است. به نظر شما آیا زمان خروج از بیت کوین فرا رسیده است؟ قیمت بیت کوین در آینده چند خواهد بود؟ تریدرها و معامله گران برای اینکه معاملات پرسودی انجام دهند، نمودار قیمت بیت کوین را زیر نظر می گیرند و الگوهای قیمتی که تشکیل می شوند را تجزیه و تحلیل می کنند. برخی از این تحلیلگران پیش بینی هایی در خصوص قیمت بیت کوین ارائه می دهند.
ارز دیجیتال بیت کوین نسبت به ماه اکتبر، عملکرد بهتری داشته است و توانسته حرکات قیمتی خوبی را انجام دهد. این رمز ارز در هفته گذشته توانست نزدیک به 15 درصد رشد قیمتی را تجربه کند و به مرز 35000 هزار دلار نزدیک شود. همچنان این رمز ارز به روند صعودی خود ادامه می دهد، ولی همه افراد متقاعد نشدند که بیت کوین می تواند به رشد خود ادامه دهد و انتظار دارند بیت کوین به 8 هزار دلار برگردد. به همین دلیل برخی از معامله گران از معامله بیت کوین خارج می شوند و بیت کوین های خودشان را می فروشند.
یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال اولین تحلیل خودش را در 22 اکتبر در سایت تریدینگ ویو منتشر کرد که در آن زمان قیمت بیت کوین در نزدیکی 30000 هزار دلار بود. این تحلیلگر پیش بینی کرده بود که بیت کوین نمی تواند به قیمت 31000 هزار دلار برسد. این تحلیلگر گفته است که افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث می شود سرمایه گذاران و معامله گران زیادی وارد بازار شوند و بیت کوین بخرند. در حالی که این افزایش قیمت یک تله گاوی است و یک روند نزولی در انتظار بیت کوین است.
بعد از اینکه بیت کوین توانست از قیمت 31 هزار دلار عبور کند، این تحلیل گر پیش بینی خودش را بروزرسانی کرد و گفت قیمت بیت کوین قطعا ریزش می کند. این تحلیلگر در پستی که در توییتر منتشر کرده بود گفت، اگر این یک روند معکوس باشد، اتفاق بعدی بزرگ تر خواهد بود و سرمایه گذاران باید آماده ریزش سنگین قیمت بیت کوین باشند.