کارمزد بیت کوین از ماه آگوست تقریبا 1000 درصد افزایش یافته است!

کارمزد بیت کوین از ماه آگوست تقریبا 1000 درصد افزایش یافته است!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، کارمزد ارز دیجیتال بیت کوین از ماه آگوست تا الان تقریبا 1000 درصد افزایش پیدا کرده که یکی از اصول مهم در آموزش ارز دیجیتال است. چون بیت کوین اورینال ها دوباره ترند شدند و تقاضا برای خرید آنها زیاد است. اورینال یا Ordinals یک فناوری ارز دیجیتال است که تازه راه اندازی شده است و محبوبیت زیادی کسب کرده.
توجه داشته باشید که کارمزدهای بیت کوین به بالاترین سطح از زمان افزایش قیمت میم کوین ها در ماه مه گذشته در بین احیای توکن های غیرمثلی مرتبط با بیت کوین معروف به اورینال(Ordinals) افزایش پیدا کرده است. داده های گزارش شده توسط BitInfoCharts نشان می دهد که با 6.84 دلار در روز چهارشنبه، میانگین کارمزد تراکنش ها برای استفاده از بلاک چین بیت کوین در حال حاضر تقریبا 970 درصد از پایین ترین سطح 0.64 دلاری که در ماه آگوست ثبت شده بود، افزایش پیدا کرده است. 
شرکت مدیریت دارایی دیجیتال 21Shares در گزارشی در روز چهارشنبه اشاره کرد که این افزایش به دلیل افزایش ضرب اوردینال است، با نزدیک به 1.9 میلیون توکن بارگزاری شده در بلاک چین در دو هفته گذشته است.
اگر نمی دانید کارمزد انتقال ارزهای دیجیتال چگونه تعیین می شود؟ بهتر است بدانید این کارمزد توسط شبکه های بلاک چینی مشخص می شود. داده های CryptoSlam نشان می دهد که بیت کوین از نظر حجم فروش NFT در 24 ساعت گذشته به برترین بلاک چین تبدیل شد و اتریوم را سرنگون کرد.
Ordinals پروتکلی است که به کاربران این امکان را می دهد تا NFTهای روی شبکه بیت کوین را ذخیره کنند. در بهار امسال طی یک شوق کوتاه مدت توکن میم شاهد افزایش تقاضا بود و کارمزدها را به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رساند. بایننس بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، توکن Ordinals ORDI را در اوایل این هفته لیست کرد و قبل از اینکه روز چهارشنبه برخی از سودهای خود را واگذار کند، قیمت آن تقریبا دو برابر شد.