کتی وود: امید به ETF بیت کوین افزایش میابد

کتی وود: امید به ETF بیت کوین افزایش میابد
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

کتی وود(Cathie Wood) میگه که امیدها واسه صندوق سرمایه گذاری یا ETF بیت کویندر حال افزایش هست! این خبر باعث شد تا بازار کریپتو کمی تکون بخوره و قیمت بیت کوین بالا بره. کتی وود، مدیر عامل شرکت ARK Invest در مصاحبه ای با CNBC در 16 اکتبر درباره برنامه های معلق بیت کوین ETF اظهار نظر کرد و توضیحاتی در مورد این برنامه ارائه داد. کتی وود در این مصاحبه اعلام کرد که امیدها برای ETF بیت کوین در حال افزایش هست و در آینده کشورهای زیادی این برنامه رو اجرا می کنند.
توجه داشته باشین، از اونجایی که ARK Invest یکی از مدیرهای دارایی هست، صندوق سرمایه گذاری(ETF) بیت کوین رو دنبال می کنه. کتی وود مصاحبه خودش رو با توضیح وضعیت فعلی برنامه های شرکت خودش شروع کرد و اظهار نظرش به شرح زیر هست:
«هفته گذشته اعلام شد که ما به درخواست سازمان SEC واسه اطلاعاتی درباره پرونده بیت کوین خودمون جواب دادیم. این تنها چیزی هست که می تونیم بگیم!»
طی این خبر اومده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) درخواست های اولیه واسه اظهار نظر در مورد برنامه های منتخب ETF بیت کوین رو در اواخر ماه سپتامبر منتشر کرد. با اینکه ARK Invest یکی از شرکت هایی نبود که در ابتدا درخواستی از این نهاد دریافت کرد، ولی با بروزرسانی درخواست خودش در 11 اکتبر پاسخ داد.
بهتره بدونین در این مصاحبه که انجام شد، کتی وود پیشنهاد کرد که پرسش های سازمان SEC نشون میده که موضع آژانس نسبت به صندوق سرمایه گذاری(ETF) بیت کوین در حال تغییر هست. همچنین اضافی کرد که تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای پیدا کردن اطلاعات می تونه نشون دهنده این باشه که امیدها برای ETF بیت کوین داره بیشتر میشه و همین مسئله باعث میشه تا قیمت بیت کوین افزایش پیدا کنه.