کراکن به دنبال شریکی برای ایجاد شبکه بلاک چین لایه 2 است!

کراکن به دنبال شریکی برای ایجاد شبکه بلاک چین لایه 2 است!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبری که به دستمان رسیده است، صرافی کراکن(Kraken) به دنبال شریکی برای کمک به ایجاد شبکه بلاک چین لایه 2 است. صرافی ارز دیجیتال کراکن هنوز در حال بررسی است که کدام توسعه دهنده بلاک چین باید شبکه خود را با پالیگان، Matter Labs و Nil Foundation ایجاد کند. صرافی کراکن با رقیب کوین بیس به مسیر خود ادامه می دهد و سعی می کند موفقیت های زیادی را به دست آورد.
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید، احتمالا می دانید که صرافی کراکن یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که خرید و فروش رمز ارزها در این صرافی انجام می شود. بهتر است بدانید، صرافی کراکن چند شرکت پیشرو در فناوری ارز دیجیتال و بلاک چین را برای کمک به راه اندازی شبکه لایه 2 خود در نظر گرفته است و می خواهد با این شرکت ها همکاری کند.
توجه داشته باشید که چنین حرکتی صرافی ارز دیجیتال کراکن را با اقدامی که در اوایل سال جاری توسط رقیب کوین بیس برای راه اندازی شبکه لایه 2 خود انجام داد، مطابقت می دهد. بر اساس داده های منتشر شده، کراکن Matter Labs، پالیگان و Nil Foundation را از جمله درباره استفاده از فناوری خود به عنوان مبنایی برای شبکه جدید در نظر گرفته است، به گفته این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، چون این تلاش ها به طور عمومی فاش نشده است و مکالمات هنوز روان است. ممکن است تیم های دیگری نیز در بحث حضور داشته باشند.
شرکت های بزرگ ارز دیجیتال با برندهای تثبیت شده و مشتریانی که دنبال می کنند، به دنبال افزایش حضور خود به عنوان سازندگان بلاک چین بودند، چه به عنوان منبع بالقوه درآمد جدید یا صرفا به عنوان توسعه عملیات فعلی خود. اگر صرافی کراکن بتواند شبکه بلاک چینی لایه 2 خود را راه اندازی و اجرا کند، می تواند موفقیت های زیادی را پشت سر بگذارد و مورد توجه خیلی از کاربران بازار رمز ارزها قرار گیرد.
 

تگ ها