یکپارچه سازی Chainalysisدرخصوص ردیابی تراکنش های بیت کوین

یکپارچه سازی Chainalysisدرخصوص ردیابی تراکنش های بیت کوین
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

BNY Mellon، بزرگترین بانک متولی جهان در امریکا، در نظر دارد پلتفرم داده بلاک چین، Chainalysis را برای کمک به نظارت و تجزیه و تحلیل محصولات ارزهای دیجیتال یکپارچه کند.

این حرکت بخشی از استراتژی موسسه برای ایجاد خدمات ارز دیجیتال برای مشتریان خود است. بر اساس اعلام رسمی، این شرکت مستقر در نیویورک قصد دارد مجموعه نرم افزاری کامل Chainalysis را با پلتفرم نگهداری و مدیریت دیجیتال چنددارایی ادغام کند.

به طور خلاصه، BNY Mellon تمایل دارد دارایی های خدمات حضانتی (امانی) را که به مشتریان خود ارائه می دهد را ردیابی کند.

همچنین با تراکنش های سریع تمام دارایی‌های ارزهای دیجیتال را رصد و فعالیت‌ های با ریسک بالا را شناسایی خواهد کرد. این نرم افزار برای کمک به موسسات مالی در درک ریسک های مرتبط با دارایی های دیجیتال و فرصت های سرمایه گذاری طراحی شده است.

جاناتان لوین، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد استراتژی Chainalysis، اهمیت موسسات مالی را در رشد صنعت ارزهای دیجیتال برجسته کرد و افزود:BNY Mellon بهترین بانک در جهان است.

این بانک به عنوان یکی از قابل اعتمادترین بانک های جهان به پرورش و گسترش فرهنگ نوآورانه و آینده نگر شهرت دارد. ما مفتخریم که با آنها در راه اندازی کسب و کار دارایی های دیجیتال خود همکاری کنیم.

اقدامات BYN Mellonدر زمینه رمز ارز

درست یک سال پیش بود که BNY Mellon پس از اعلام پشتیبانی از ارزهای دیجیتال از طرف مشتریان مدیریت دارایی خود، وارد بازار بیت کوین شد. همچنین با Grayscale همکاری کرد تا به بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان در تبدیل BTC Trust به صندوق قابل معامله در بورس (ETF) کمک کند.

امیلی پورتنی، مدیر اجرایی BNY Mellon، اخیراً در مصاحبه ای پیش بینی کرد که بیت کوین و آلت کوین ها این پتانسیل را دارند که سهم قابل توجهی در درآمد بانک در سال 2023 داشته باشند.

تگ ها