یک تحلیلگر ارز دیجیتال می گوید بیت کوین آماده صعود است!

یک تحلیلگر ارز دیجیتال می گوید بیت کوین آماده صعود است!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

یکی از تحلیلگران مطرح ارزهای دیجیتال می گوید رمز ارز بیت کوین(BTC) آماده صعود است و قیمت بیت کوین می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. می توان از این تحلیل یک سیگنال ارز دیجیتال صادر کرد و معاملات پرسودی انجام داد. البته باید خودتان نیز وضعیت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین تصمیم را برای خرید و فروش بیت کوین و انجام معامله بگیرید.
تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال Don Alt به گروه پیش بینی های مربوط به ETFهای بیت کوین پیوست. Don Alt اخیرا به پلتفرم رسانه اجتماعی X برای انتقال احساسات صعودی قوی قیمت بیت کوین پیش بینی کرد که این رمز ارز در آستانه فراصوت شدن به 60 هزار دلار در ماه های آینده است. طبق گفته این تحلیلگر، حتی قیمت 100 هزار دلار نیز خارج از پیش بینی نیست.
نوسان گیری در ارز دیجیتال یکی از بهترین روش های کسب درآمد در بازار رمز ارزها است که معامله گران و تریدرهای زیادی از این روش استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که Don Alt به دلیل پیش بینی دقیق نقاط بیت کوین در گذشته معروف است و به درستی پایین ترین نقطه قیمت ارز دیجیتال بیت کوین را در سال 2022 مشخص کرده است. اکنون Don Alt بر این باور است که بیت کوین در ماه های آینده برای افزایش شدید قیمت آماده است و می تواند به 60 هزار دلار نیز برسد. البته این فقط یک پیش بینی است و ممکن است بیت کوین به این قیمت نرسد.
این افزایش اخیر قیمت بیت کوین به دلیل هیجانات ناشی از تصویب SEC از ETF های بیت کوین است و تحلیلگر فکر می کند این افزایش تا قیمت 60 هزار دلار ادامه خواهد داشت. ارز دیجیتال از ابتدای سال تاکنون 121 درصد افزایش یافته است و در ماه گذشته چندین رکورد سالانه را شکسته است. هرچه کمیسیون SEC مدت بیشتری را برای تایید برنامه بگذارند، رالی صعودی ادامه خواهد داشت. با این حال، تحلیلگر طرز فکر دیگری را در پیش گرفته است و احتمال کاهش قیمت بیت کوین بعد از تایید را در نظر گرفت.