10 آلت کوینی که باید این هفته زیر نظر داشته باشید!

10 آلت کوینی که باید این هفته زیر نظر داشته باشید!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال ممکن است در هفته آینده نوسانات قیمتی زیادی داشته باشد. از همین رو یکی از تحلیلگران برتر بازار 10 آلت کوین مهمهفته آینده را برای معامله گران و تریدرها معرفی کرده است که باید در هفته آینده آنها را به عنوان سیگنال ارز دیجیتال زیر نظر بگیرند و در بهترین زمان معاملات پرسودی انجام دهند و یا از طریق نوسانگیری در ارز دیجیتال به کسب درآمد برسید.
بازار آلت کوین ها اخیرا شاهد افزایش علاقه و اعتماد بوده است که معمولا توسط بزرگ ترین ارز دیجیتال، بیت کوین(Bitcoin) هدایت می شود. این شور و اشتیاق دوباره باعث ایجاد یک روند صعودی شده است و اکثر 100 ارز دیجیتال برتر از تجدید حیات بیت کوین سود می برند. با این حال، بازار در حال حاضر اصلاحاتی را تجربه می کند، چون بیت کوین و اتریوم بعد از تلاش های ناموفق برای شکستن خطوط مقاومت بالایی با عقب نشینی مواجه می شوند. علی رغم این اصلاح، مایلز دویچر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال بینش هایی را به اشتراک می گذارد و چندین آلت کوین را با دستاوردهای بالقوه قابل توجه برجسته می کند.
سولانا(SOL) رشد قابل توجهی را نشان داده است، حتی در شرایطی که بازار گسترده تر اصلاح شده است. با افزایش 0.5 درصدی در 24 ساعت گذشته، پتانسیل سولانا برای صعود بیشتر را نمی توان نادیده گرفت. دویچر پیشنهاد می کند که سولانا ممکن است همچنان به رشد قیمتی خود ادامه دهد و رمز ارزهایی مانند آوالانچ(AVAX) و فانتوم(FTM) نیز از افزایش قیمت سولانا بهره مند شوند.
تورچین(RUNE) در یک مسیر صعودی چشمگیری قرار گرفته است و سرمایه گذاران را بر آن داشته است تا به فکر خرید اصلاحات عمیق و فیتیله باشند. صرافی غیرمتمرکز تورچین نیز حرکت مثبتی را نشان داده است و پتانسیل رشد را بیشتر تقویت می کند.
پالیگان نیز اخیرا نشانه هایی از قدرت نشان داده است و زمزمه هایی را در جامعه رمزنگاری درباره روایت بالقوه دانش صفر ایجاد کرده است. اگر این روایت محقق شود، متیک(MATIC) می تواند جریان های مثبت قابل توجهی را جذب کند. علاوه بر این، در روایت دانش صفر، آلت کوین هایی مانند DOSK، LRC و MINA در حال بهره مندی هستند و می توانند رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کنند. بنابراین، شما باید این رمز ارزها را در هفته آینده زیر نظر بگیرید.

تگ ها