3 نشانه رسیدن قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود

3 نشانه رسیدن قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود
  • 09:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

3 چیز نشان می دهد که قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود نزدیک شده است. نتیجه دقایق اول ماه می فدرال رزرو، استحکام ماینرهای بیت کوین و افزایش تقاضای استیبل کوین در چین می تواند نشانه هایی باشد که قیمت ارز بیت کوین به کف رسیده است.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین بین 30 آوریل تا 1 می ریزش کرد و قیمت آن با 11.5 درصد کاهش به 56500 دلار رسید. این ریزش باعث انحلال 172 میلیون دلار موقعیت طولانی مدت شد. عدم قطعیت باید بعد از انتشار صورت جلسات فدرال رزرو کاهش یابد. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند تا زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، سخنرانی خود را بعد از نشست دو روزه شورای پولی در اول ماه می پایان دهد، سرمایه گذاران در یک الگوی نگهداری هستند.
با اینکه انتظار می رود که فدرال رزرو نرخ های بهره را در سطح خود حفظ کند. 5.25 درصد، شک و تردید قابل توجهی در مورد توانایی وزارت خزانه داری ایالات متحده برای تامین مالی بودجه دولت وجود دارد. در 30 آوریل، بازدهی اوراق دو ساله خزانه داری ایالات متحده به بالاترین سطح خود در پنج ماه گذشته رسید و به 5.06 درصد رسید، چون سرمایه گذاران به دنبال بازدهی بالاتر برای جبران افزایش ریسک بعد از اعلام کسری 1.07 تریلیون دلاری برای نیمه اول سال 2024 بودند.
از زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در طول سال 2023، هزینه های بهره کسری در نیمه اول سال 2024 به میزان 23 درصد افزایش یافته است و پیش بینی می شود تا زمانی که نرخ ها بالا باقی بمانند، به افزایش خود ادامه دهند. ارز دیجیتال بیت کوین در مواجهه با کاهش تنها نیست و سایر دارایی های مالی نیز ریزش چشمگیری را تجربه کردند.
 

تگ ها