35 هزار دلار سطح شکست بعدی برای بیت کوین!

35 هزار دلار سطح شکست بعدی برای بیت کوین!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با توجه به پیش بینی هایی که انجام شده است، قیمت بیت کوین توانست در 24 ساعت گذشته 12 درصد رشد قیمتی رو تجربه کند و به قیمت 35 هزار دلار برخورد کند. در حال حاضر، قیمت بیت کوین با 34 هزار دلار معامله می شود. شما با شناسایی سطوح شکست بیت کوین می توانید بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارز بیت کوین را تشخیص دهید و معاملات پرسودی انجام دهید.
ارز دیجیتال بیت کوین با آخرین رالی خود در حال حاضر مرز 31 هزار دلار را شکسته است. با توجه به داده های زنجیره ای این سطح می تواند نقطه عطف بعدی برای ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) باشد. همچنین قیمت بیت کوین برای دارندگان سال 2021 در حال حاضر 35 هزار دلار است که در یک پست جدید در پلتفرم X، تحلیلگر جیمز وی استراتن وضعیت سود و ضرر گروه های مختلف خریداران سالانه بیت کوین را مورد بحث قرار داده است. شاخص مورد علاقه در اینجا قیمت واقعی است که میانگین قیمتی را که سرمایه گذاران و معامله گران در بازار بیت کوین سکه های خودشان را با آن خریداری کرده اند را پیگیری می کند.
زمانی که قیمت نقدی ارز دیجیتال کمتر از این معیار باشد، متوسط دارنده این بخش در حال حاضر ضرر می کند. از طرف دیگر، بالاتر بودن این شاخص حاکی از غلبه سود در بین سرمایه گذاران و تریدرها است. در پلتفرم X استراتن نمودار قیمت واقعی برای کل عرضه در گردش بیت کوین را به اشتراک نگذاشته است، بلکه چند نسخه از معیار است که فقط خریداران را از شروع یک سال خاص در نظر می گیرند. شما برای اینکه بتوانید معامله پرسودی انجام دهید، باید چارت بیت کوین را زیر نظر بگیرید و ببینید که بیت کوین به کدام نواحی واکنش زیادی داده است.