40 درصد از سرمایه گذاران کریپتو بانک خودشان را تغییر دادند

40 درصد از سرمایه گذاران کریپتو بانک خودشان را تغییر دادند
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبری که جدیدا منتشر شده است، نزدیک به 40 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجیتال به دلیل سیاست های سخت گیرانه تر، بانک خودشان را تغییر دادند! شما می توانید با دنبال کردن اخبار مرتبط با ارزهای دیجیتال، سیگنال ارز دیجیتال دریافت کنید. بنابراین، دنبال کردن اخبار را جدی بگیرید. همچنین شما برای اینکه بتوانید عملکرد مناسبی در بازار کریپتو داشته باشید، باید با سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و انواع آن آشنا شوید.
توجه داشته باشید که بانک های مالی سنتی در بریتانیا سیاست های خودشان را در رابطه با بازار رمز ارزها یا کریپتو سخت تر کردند. بعضی از بانک ها حساب هایی را بسته اند که با صرافی هی ارز دیجیتال متمرکز مانند بایننس ارتباط برقرار کنند و یا با شرکت های مرتبط با ارز دیجیتال همکاری کنند.
طبق داده هایی که توسط Recap در 19 اکتبر منتشر شد، می توان متوجه شد که 38 درصد از سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال در بریتانیا بانک های خودشان را تغییر دادند. این مهاجرت بیشتر در پاسخ به سیاست های سخت گیرانه تر ارزهای دیجیتال رخ داده است. به طور کلی آمارها نشان داد که نزدیک به 40 درصد از سرمایه گذاران کریپتو به دلیل سیاست های ارزهای دیجیتال، بانک خودشان را تغییر دادند. 
از سایر پاسخ دهندگان، 22 درصد نیز به شدت آن را در نظر گرفته اند. یکی از پاسخ دهندگان ادعا کرده است که کل حساب بانکی آن، از جمله تمامی کارت ها و تسهیلات بانکداری گوشی های هوشمند، به دلیل مقدار زیادی پولی که از طریق ارزهای دیجیتال وارد می شود، مسدود شده است. سایر افراد نیز صرافی ها را به مواردی که بیشتر توسط بانک ها پشتیبانی می شوند، تغییر دادند. تغییر دادن بانک ها توسط سرمایه گذاران ارز دیجیتال تاثیر قابل توجهی روی ارزهای دیجیتال می گذارد که شما باید این خبر را بررسی کنید.

تگ ها