5 نکته ای که در این هفته در مورد بیت کوین باید بدانید

5 نکته ای که در این هفته در مورد بیت کوین باید بدانید
  • 11:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

5 نکته ای که در این هفته باید در مورد بیت کوین بدانید. عوامل مختلفی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند که شما باید عوامل را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسان احتمالی سود به دست آورید. از جمله از این عوامل می توان به عرضه و تقاضا اشاره کرد. هرچقدر تقاضا برای خرید بیت کوین بیشتر باشد، قیمت بیت کوین می تواند افزایش یابد.
توجه داشته باشید که ارز بیت کوین در ماه آوریل در مسیر کاهش 12 درصدی قرار دارد و با بسته شدن ماهانه تنها چند روز دیگر، ممکن است منجر به ضعیف ترین قیمت بیت کوین در بیش از یک سال گذشته شود. بیت کوین با کاهش قیمت به پایین ترین حد 10 روزه در شرایط نامشخصی به پایان ماه آوریل می رود.
ارز دیجیتال بیت کوین بعد از یک هفته فروش پایدار در ساعات معاملات وال استریت، همچنان به پایین ترین قیمت از سطوح مقاومت قابل توجهی می رود. بی ثباتی کلان و ژئوپلیتیک به ترکیبی قوی برای دست و پنجه نرم کردن گاوهای بیت کوین در این ماه افزوده است. تا بسته شدن کندل ماه آوریل تنها چند روز باقی مانده است تا از تبدیل شدن به بدترین ماه بیت کوین در سال 2024 تاکنون جلوگیری شود.
چشم انداز فوری همچنان مشکل ساز است. علاقه فروشنده بین قیمت لحظه ای و بالاترین قیمت های جدید قابل توجه است و در حالی که کشف قیمت تنها حدود 12 هزار دلار فاصله دارد، چنین سطوحی کاملا دور از دسترس به نظر می رسد. بنابراین، ناظران بازار به سمت دیگری نگاه می کنند. در صورتی که فشار نزولی همچنان ادامه داشته باشد، به سمت حوزه های کلیدی حمایت می روند.
خوش بین ها استدلال می کنند که BTC/USDT صرفا در نوسان است و این زمان ادامه بازار صعودی مانند آنچه در سه ماهه اول داشت را ایجاد می کند. بازگشت آن ممکن است با دوز دژاوو در این هفته کمک شود. کمتر از چهار ماه بعد از ایالات متحده، هنگ کنگ قرار است صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین خودش را راه اندازی کند.
 

تگ ها