65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است

65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است
  • 11:03 1403-03-27
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، 65 هزار دلار پایین ترین قیمت بیت کوین است. انعطاف پذیری بیت کوین در میان افت قیمت نشان دهنده تقویت حمایت در سطح 65 هزار دلار است. سیگنال ارز دیجیتال نوعی ابزار معاملاتی است که می توان با کمک آن معاملات پرسودی انجام داد.
با وجود آزمایش حمایت 65 هزار دلاری در 14 ژوئن، بیت کوین از 17 می تاکنون زیر 66 هزار دلار بسته نشده است. در حالی که بیت کوین نتوانست از مقاومت 72 هزار دلار در این دوره چهار هفته ای عبور کند، برخی رویدادها احساسات نظارتی را بهبود بخشیده اند و نشان می دهند که بانک مرکزی ایالات متحده چقدر فضای کمی برای مانور بدون تحریک تورم باقی گذاشته است.
شرایط بازار مطلوب و انعطاف پذیری در معیارهای مشتقات بیت کوین نشان می دهد که نزولی بسیار محدود است. در 16 مه، قانونگذاران ایالات متحده قانون بازنگری کنگره را تصویب کردند تا قانون کمیسیون بورس و اوراق بهادار را بررسی کند که شرکت های فهرست شده از جمله بانک ها را ملزم می کند تا دارایی های ارز دیجیتال را هم به عنوان دارایی و هم به عنوان بدهی در ترازنامه ثبت کنند.
به گفته سناتور سینتیا لومیس، این رای یک نقطه عطف بود، چون این اولین قانون ارز دیجیتال مستقل بود که توسط کنگره تصویب شد. به گفته کریگ وارمکی، یکی از همکارات موسسه سیاست بیت کوین، این قطعنامه در نهایت توسط جو بایدن، رئیس جمهور وتو شد، ولی مخالفت دموکرات ها نشان دهنده تعداد قابل توجه و تاثیر فزاینده شرکت کنندگان ارزهای دیجیتال در سیاست ایالات متحده است. تحلیل فاندامنتال در سیگنال ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.
در حالی که وتوی بایدن یک چالش است و هر دو مجلس کنگره برای رد آن به اکثریت دو سوم نیاز دارند. بخش بانکی انگیزه اقتصادی برای ارائه خدمات نگهبانی برای ارزهای دیجیتال دارد، چونبانک ها نیز سهم خود را از پذیرش مداوم رمز ارزها می خواهند. دلیل مک کیب، مدیر ارشد انطباق Flexa معتقد است که لابی های طرفدار ارز دیجیتال و صنعت بانکداری می توانند کاملا تاثیر بگذارند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/3-reasons-why-65k-marks-bottombitcoin
 

تگ ها