82 درصد هولدرهای بیت کوین در سود هستند!

82 درصد هولدرهای بیت کوین در سود هستند!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، قیمت بیت کوین(Bitcoin) با افزایش بیش از 25 درصد در هفته گذشته، در یک شتاب قوی برای ارز دیجیتال پیشرو، با 34795 دلار معامله می شود. همین رشد قیمت باعث شده است تا دارندگان بیت کوین در سود باشند. توجه داشته باشید که 82 رصد از هولدرهای بیت کوین اکنون در سود هستند و با ادامه دار بودن روند صعودی بیت کوین نیز سایر هولدرها وارد سود می شوند.
طبق داده های منتشر شده توسط سایت Finbold از IntoTheBlock در 25 اکتبر با این حرکت 82 درصد از آدرس های دارندگان بیت کوین در سود هستند و 7 درصد نیز در وضعیت سر به سر قرار دارند. اگر بیت کوین بتواند رشد قیمتی خودش را ادامه دهد، تمامی دارندگان بیت کوین سود کسب می کنند.
نکته قابل توجه این هست که تنها 11 درصد از همه دارندگان و هولدرهای بیت کوین از آنچه IntoTheBlock به ترتیب به عنوان سرمایه گذاران و نهنگ ها طبقه بندی می کند، برای آدرس های که بیشتر از 0.1 درصد و 1 درصد از عرضه در گردش بیت کوین را در اختیار دارند، تشکیل شدند. همچنین 70 درصد از دارندگان بیت کوین بلند مدت هستند که بیش از یک سال پیش بیت کوین خریدند. 24 درصد از هولدرهای بیت کوین نیز تقریبا 1 تا 12 ماه اخیر خریدرهای خودشان را انجام دادن و 6 درصد از دارندگان بیت کوین نیز تازه به جمع هولدرهای بیت کوین پیوستند.
همانطور که گفته شد، 7 درصد از هولدرهای بیت کوین اکنون در وضعیت سر به سر قرار دارند و انتظار می رود که این افراد بیت کوین های خودشان را بفروشند تا از سرمایه خودشان محافظت کنند و جلوی ضررهای بیشتر را بگیرند. هولدرهایی هم که در سود هستند، بیت کوین های خودشان را نگه می دارند تا سود زیادی کسب کنند. البته این هولدرها نباید طمع کنند و سیو سود کنند.