BOYAA مستقر در هنگ کنگ 45 میلیون دلار بیت کوین می خرد!

BOYAA مستقر در هنگ کنگ 45 میلیون دلار بیت کوین می خرد!
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

طبق خبری که به دستمان رسیده است، BOYAA مستقر در هنگ کنگ قصد دارد 45 میلیون دلار بیت کوین به عنوان دارایی ذخیره خزانه بخرد و همین موضوع سیگنال ارز دیجیتال را صادر میکند که تریدرها را هیجان زده میکند. این خرید بزرگ میتواند زمینه کسب درآمد به روش نوسانگیری در ارز دیجیتال را فراهم کند. این شرکت پیش بینی می کند بخشنامه ای را تا 30 نوامبر به سهامداران ارسال کند که جزئیات خرید پیشنهادی را ارائه می دهد.
توجه داشته باشید که Boyaa Interactive یک شرکت بازی مستقر در هنگ کنگ، برنامه هایی را برای سرمایه گذاری بالقوه در ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین فاش کرد. چون این تلاش به دنبال تقویت استراتژی تخصیص دارایی های گروه است. 
به دنبال اعلامیه داوطلبانه قبلی در آگوست 2023، هیئت مدیره Boyaa خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال را به عنوان محوری برای گسترش تجارت و استراتژی تخصیص دارایی خود می بیند. این شرکت قصد دارد به دنبال تایید سهامداران برای مجوز خرید 100 میلیون دلاری برای خرید بیت کوین، کریپتو و استیبل کوین و سایر ارزهای دیجیتال در یک دوره 12 ماهه باشد.
دستور پیشنهاد شده پارامترها و معیارهای مهم زیر را مشخص می کند:
•    دوره اختیار: حکم مالکیت 12 ماه بعد از تصویب قطعنامه عادی در مجمع عمومی فوق العاده است.
•    حداکثر مقدار: محدودیت کلی 100 میلیون دلار با تمرکز ویژه بر خرید بیت کوین، اتریوم، تتر و USD Coin تعیین شده است. تخصیص 45 میلیون دلار هر کدام به خرید بیت کوین و اتریوم با باقیمانده بیش از 10 میلیون دلار در USDT و USD Coin.
•    انواع ارزهای دیجیتال: Boyaa می گوید که ارزهای دیجیتال را مطابق با استراتژی تجاری خود، در درجه اول بیت کوین و اتریوم خریداری می کند.
•    توجه به خرید: خریدها بر اساس قیمت های پیشنهادی و تقاضای بازار آزاد، با حداکثر حق بیمه 10 درصد بر قیمت بازار خواهد بود. منابع مالی از ذخایر نقدی غیرفعال گروه حاصل می شود.