ChatGPT قیمت بیت کوین را برای سال 2024 پیش بینی می کند

ChatGPT قیمت بیت کوین را برای سال 2024 پیش بینی می کند
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

پیش بینی قیمت بیت کوین با ChatGPT؛ در حالی که ارز دیجیتال بیت کوین در نیمه دوم اکتبر رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کرد، علیرغم افزایش چندین بار در هفته قفل، تا الان نتوانسته است بالاتر از قیمت مطلوب 36 هزار دلار باقی بماند و در بالای این قیمت تثبیت دهد. به نظر می رسد قیمت 36000 هزار دلار به عنوان مقاومت مهم برای ارز دیجیتال بیت کوین عمل می کند و رد شدن از آن به همین راحتی نیست.
سایر رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو نیز عملکرد مشابه بیت کوین داشتند و در روزهای اخیر به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا کردند، ولی قیمت بیشتر این ارزها از ابتدای ماه نوامبر بالا رفته است. به نوبه خود، فینبولد تصمیم گرفت با مدل زبان پیش بینی ChatGPT درباره اینکه قدرت گاوها یا خرس های بیت کوین بیشتر است و آیا بیت کوین می تواند بزرگترین رمز ارز در سال 2024 باشد یا نه، تصمیم گیری کند.
زمانی که از اون پرسیده شد که قیمت بیت کوین در سال آینده چقدر ممکن است باشد، ChatGPT به سرعت به این موضوع اشاره کرد که اگرچه احتمال آن زیاد نیست، ولی پیشروترین ارز دیجیتال دنیا از اول ژانویه دو برابر شده است و ممکن است در دو ماه آینده نیز دوباره این کار را انجام دهد.
با این وجود، همچنین تاکید کرد که زمان تلاش برای تعیین قیمت های آتی رمز ارزها، پیچیدگی های زیادی وجود دارد و چندین نکته مهم را مطرح کرد. همچنین ChatGPT به بررسی گاوها و خرس های بیت کوین پرداخته است. این ربات پیش بینی کرده است که قدرت خریداران بیت کوین ممکن است در سال 2024 افزایش پیدا کند و بیت کوین به صعود خود ادامه دهد.
در صورتی که بیت کوین به روند فعلی خود ادامه دهد، می تواند در سال 2024 به قیمت های بالاتری برسد.در حال حاضر بیت کوین با قیمت 34600 هزار دلار معامله می شود و اگر قدرت گاوهای بیت کوین بیشتر شود، می تواند دو مقاومت پیش روی خود یعنی 35500 و 36200 دلاری را به سمت بالا بشکند.